Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

SkyUp приєднався до сервісу SmartTicket

На сервісі єдиного е-квитка на транспорті SmartTicket розпочався повноцінний продаж авіаквитків компанії SkyUp Airlines. Про це повідомили 17 грудня у пресслужбі Міністерства інфраструктури України.
Фото: МА "Львів"

Окрім гарантії повернення вартості квитка у разі його скасування та цілодобової підтримки клієнтів, SkyUp надає 7% знижки на свої послуги при купівлі SmartTicket.

«Ми продовжуємо впровадження єдиного е-квитка на транспорті SmartTicket. Вже зараз на сервісі можна придбати один квиток на три види транспорту: залізницю, авіа та міський транспорт у Києві. Ми хочемо об’єднати весь транспорт цієї сучасною зручністю. Тому продовжуємо роботу з підключення інших видів перевезень», - зазначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Нагадаємо, експериментальним проектом із впровадження єдиного е-квитка на транспорті займається Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки Мінінфраструктури за участі Укрзалізниці.

Продаж SmartTicket здійснюється на транспортному порталі електронних послуг e-transport.gov.ua та на SmartTicket.gov.ua. Електронний квиток зчитується за допомогою QR-коду на мобільному пристрої контролера. Це значно заощаджує час на купівлю квитків і мінімізує черги, що особливо актуально в умовах пандемії.

У майбутньому передбачається, що пасажир зможе придбати SmartTicket одразу на 4 види транспорту, або, наприклад, метро та поїзд або ж на поїзд та літак.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ