Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Культура

Співачка ONUKA привертає увагу до проблем екології

Про те, що таке ECOSTRUM, яка його головна мета, та чому ONUKA вирішила привернути увагу до екології у своїх піснях, солістка й лідерка гурту Ната Жижченкорозповіла в ексклюзивному інтерв’ю сайту UATV.

Всесвітньо відома українська співачка ONUKA нещодавно випустила новий кліп на пісню STRUM із нового альбому Mozaїka. Замість пафосу та безглуздих меседжів про моду чи красу артистка вирішила зробити головною локацією кліпу сміттєзвалище в Києві й таким чином привернути увагу українців до екологічної катастрофи, а саме –забруднення сміттям. Зйомки були у Підгірцях – всього у 25 кілометрах від столиці. Саме там розташоване головне звалище побутових відходів Києва, яке за десятиліття існування виросло до розмірів 27-поверхового будинку. Презентація нового відео започаткувала екологічну ініціативу – ECOSTRUM.

– Нато, розкажіть, чому ви вирішили зайнятися таким нагальним питанням, як екологічна безпека? Це була миттєва ідея чи ви давно до неї йшли?

– Усе почалося з дитинства, з усвідомлення наслідків трагедії на ЧАЕС, ліквідатором якої був мій батько. З роками усі ці думки та рефлексії знайшли своє місце у музиці ONUKA. Мені завжди хотілося говорити зі своїм слухачем, порушувати нагальні питання, знаходити відповіді й рішення. Саме так склалося і зі STRUM – у відео ми хотіли звернути увагу на наявну проблему з побутовим сміттям, а вже за допомогою ініціативи ECOSTRUM розказати про можливі шляхи її вирішення та діяльність організації "Україна без сміття".

– Як працює ініціатива ECOSTRUM?

– Головна ідея ECOSTRUM полягає у тому, що відрахування з монетизації кліпу STRUM на YouTube ідуть на рахунок організації "Україна без сміття". Що більше переглядів, то більше коштів ми можемо зібрати для організації, яка займається підтримкою життєдіяльності сміттєсортувальних станцій в Україні та просвітницькою діяльністю. Детальніше про ініціативу можна дізнатися на нашому сайті

– Скільки коштів вже вдалося зібрати?

– Ініціатива працює з дня релізу відео, і ми неабияк здивовані тією кількістю людей, які нас підтримують: фани, представники ЗМІ, екоактивісти. Поки що зарано говорити про якісь конкретні суми, але ми обіцяємо оприлюднити кількість зібраних коштів, коли відео набере свій перший мільйон переглядів. Результатами плануємо ділитися на сайті ініціативи та офіційних сторінках ONUKA у соцмережах.

Думаю, що українці мало знають про проблему із побутовим сміттям, про її вирішення – шляхом сортування. У цій необізнаності хтось може звинуватити владу, інші – медіа. Проте допоки ми самі не переосмислимо свою власну культуру споживання, жодних змін не відбудеться.

Творчість ONUKA – це відображення мого власного сприйняття реальності. Якою вона буде завтра – важко прогнозувати, як і те, про що захочеться поговорити зі слухачем.

UATV

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ