Слухай онлайн
Cуспільство

Стало відомо, як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"

Як виглядатиме електронний квиток
Як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"
Як виглядатиме електронний квиток
Як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"
Як виглядатиме електронний квиток
Як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"
Як виглядатиме електронний квиток
Як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"
Як виглядатиме електронний квиток
Як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"
1/5
Сьогодні, 25 вересня, у Львові представили брендбук електронного квитка для проїзду у громадському транспорті "ЛеоКарт". Над візуалізацією бренду працював львівський дизайнер Олег Стець. Про це з місця події інформує кореспондентка Гал-інфо.

Все, що потрібно знати про електронний квиток у Львові

"Леокарт" матиме два варіанти логотипу. Основним буде логотип, виконаний звичайним шрифтом, - його використовуватимуть для самого електронного квитка, а також для друкованої продукції чи інших канцелярських товарів. Другий варіант використовуватимуть для значків, прапорців, сувенірних виробів тощо.

"Ми виконали логотип у тих п'яти кольорах, які ви також можете помітити на логотипі Львова. Основна ідея - пристосувати "ЛеоКарт" до загального бренду міста", - пояснив дизайнер.

Як виглядатиме електронний квиток
Як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"
1/2

Сам електронний квиток матиме три варіанти дизайну - помаранчевий колір для туристичної картки, фіолетовий колір для звичайної картки та синій колір для картки пільговиків. На всіх трьох картках будуть розміщені піктограми громадського транспорту. 

"Зворотня сторона картки трішки відрізнятиметься, зараз вона ще в процесі розробки. Персоналізована картка буде містити коротку інструкцію використання і фотографію власника", - додав Олег Стець.

Дизайнер також розробив варіант брендування кіоска як одного з місць, де можна придбати "ЛеоКарт".

Як виглядатиме електронний квиток
Як виглядатиме електронний квиток "ЛеоКарт"
1/1

Нагадаємо, назву електронного квитка визначили львів'яни через соціологічне опитування. Назву "ЛеоКарт" запропонувало дев'ятеро містян, однак переміг Андрій Карп'як, який надав таку пропозицію найшвидше. Переможцю вручили сертифікат, який надає право на отримання річного електронного квитка під номером 1 на весь транспорт Львова.

Додамо, процедуру реєстрації назви "ЛеоКарт" у державному підприємстві "Український інститут інтелектуальної власності" завершено. Також отримано свідоцтво на знак для товарів і послуг.

Е-квиток запровадять у Львові не раніше 2020 року

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...