У 2019 році ЦНАП м. Львова відвідало понад 603 тис. львів’ян. 33% відвідувачів отримали професійні консультації від ЦНАП дистанційно за допомогою електронних сервісів. Про це сьогодні, 16 січня, Гал-інфо повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
— зателефонувавши на контакт-центр ЦНАП — 297−57−95
— отримати консультацію через Messenger на сайті ЦНАП https://city-adm.lviv.ua/services/
— через e-mail [email protected] та соціальні мережі https://www.facebook.com/cnaplviv/
— звернутись до ЦНАП через комунікатори на смартфоні m.me/cnaplviv
— на Google-бізнес сторінках ЦНАП", — розповіли в департаменті адміністративних послуг ЛМР.
В департаменті адміністративних послуг розповіли також про плани розвитку ЦНАП м. Львова у 2020 році. Зокрема мають намір запровадити:
- Персоніфікований сервіс для клієнтів довідки ЦНАП
- Сторінку для іноземних відвідувачів ЦНАП м. Львова
Підвищення доступності інформаційних послуг ЦНАП — розвиток та діджиталізація дистанційних інформаційних сервісів.
Нагадаємо, що 16 січня на сайті Глави держави опублікували закон "Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2020 році".