Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Туроператор Join UP залишив своїх клієнтів у холі готелю (доповнено)

Як стало відомо Гал-інфо, туроператор Join UP не забезпечив вчасне поселення своїх клієнтів в готель та не забезпечив обіцяний сервіс.

"Сто разів подумайте перед тим, як летіти з Туроператор Join UP.

Я не раз бачила в інфопросторі скандальні новини стосовно цього оператора, але думала, ну напевно зі мною так не буде, нічого не станеться. І дуже даремно, бо вже більше ніж 6 годин я просто живу в холі готелю після нічного перельоту. Сумарно зовсім без сну я вже 29 годин. І чекатиму щонайменше ще 3 години.

Причина чому нас не селять - немає вільних номерів. Це формальна причина, бо всіх, окрім туристів Join up селять в готель і номери для них знаходяться. Припускаю має місце якийсь конфлікт між готелем і туроператором, бо інших можливих причин я не бачу.

Або ж інші оператори заздалегідь попередили адміністрацію готелю, що їхнім туристам потрібний ранній check in.

Офіційно готель починає check in з 15 години, АЛЕ турагент запевнила, що ранній заїзд це звична практика за додаткову плату. Я пропонувала гроші, стоп'ятсот разів питала чи вже звільнився хоч якийсь номер і відповідь постійно різна. Готельний гід Джоїн апу ніяк не відреагував на ситуацію. На разі вся надія на нашого турагента, яка всіма зусиллями зі Львова намагається нам допомогти.

На фото міні циганський табір, який ми розгорнули в холі готелю. Крім нас ще дві пари, які з дітьми орієнтовно одного року теж чекають на поселення!", - повідомила одна з львів'янок, яка скористалась послугами Join UP.

Вона також додала, що Одразу додам, що браслети, які дають доступ до харчування клієнтам Join UP видали після 10-ої години, коли вже закінчився сніданок.

"Якби не сухпай, який нам дав один з менеджерів рецепції ми б і досі сиділи голодними!", - зазначила Марта.

Доповнено

Як повідомили Гал-інфо в компанії Join UP:

фіційно поселення до готелю починається о 14:00. Поселення до початку чекіну (раннє поселення) можливе за додаткову плату і за наявності вільних номерів. Така опція не входить до стандартного туристичного пакету, але її може забронювати для туриста його турагент заздалегідь, до початку туру. 

Перевірка системи бронювання турів по даній заявці показала, що турагент не бронювала раннє поселення для зазначеної туристки, але попросила допомогти із поселенням 20 листопада,  уже після прибуття туристки до готелю та після того, як готель відмовив здійснити поселення раніше, ніж воно розпочинається офіційно. На жаль, за даних умов туроператор не може нічого вдіяти — якщо вільних номерів немає, раннє поселення організувати немає можливості.   

Надання харчування і напоїв у ситуації, коли турист прибуває до початку чекіну і не має можливості скористатися послугою раннього поселення, готель здійснює на власний розсуд, прямих зобов'язань перед туроператором в подібній ситуації готель не має.

Звертаємо увагу, час поселення до вибраного готелю чітко зазначений у пам'ятці туриста, яку турагент обов'язково має передавати туристові разом із іншими необхідними для поїздки документами. До того ж повне і своєчасне інформування щодо всіх деталей туру, включно з часом поселення до готелю — належить до зони відповідальності та обов'язків турагента, який напряму контактує з туристом.

Зі свого боку туроператор виконав всі свої зобов'язання перед туристом, надавши йому туристичний продукт згідно з договором."

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ