Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

У 2005 році IDS Group, до якої входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», збільшила обсяг продажу на 36%

В 2005 році IDS Group, до якої входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», збільшила обсяг продажу на 36% – до 260,1 млн літрів. Про це „Гал-info” повідомив генеральний директор IDS Group Микола Кміть.
За його словами, зростання компанії IDS Group частки на ринку за обсягами виробництва становило + 2,2 пункти.
Лідером серед газованих вод уже багато років залишається «Миргородська» (частка ринку 9%), майже вдвічі випереджаючи найближчих конкурентів - «Бонаква» (5,7%) і «Біола Знаменівська» (5,6%). У сегменті «тихих» вод лідирує «Моршинська» (23,1%). За нею йде «Старий Миргород» (17,1%) і «Бонаква» (14,3%).
IDS Group утворилася наприкінці 2004 року в результаті об'єднання чотирьох компаній: ЗАТ «Індустріальні та дистрибуційні системи» («ІДС»), ВАТ «Нова», Миргородський завод мінеральних вод і Моршинський завод мінеральних вод «Оскар». IDS Group виробляє і просуває на ринок збалансований портфель продукції власного виробництва: «Миргородська», «Моршинська»,  «Аляска»,  «Старий Миргород»,  «Сорочинська», а також імпортує справжній грузинський «Боржомі».
Частка компанії IDS Group на ринку мінеральних вод України становить близько 20%.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ