Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

У 2006 році порівняно з 2004-м рівень проплат споживачів теплової енергії у Львові зріс на 7%

Міські комунальні підприємства “Львівтеплоенерго” та “Залізничтеплоенерго” напередодні опалювального сезону підвели підсумки рівня та динаміки проплат споживачів теплової енергії за минулий опалювальний сезон: станом на 28 вересня 2006 року рівень проплати мешканців міста зріс від 87% у 2004 році до 94% у 2006 році – повідомили „Гал-іnfо” у відділі громадських зв’язків Львівської міської ради.
Для покращення проплат за послуги теплопостачання і подачу гарячої води  теплопостачальні підприємства, районні адміністрації співпрацюють із державними виконавчими службами районних управлінь юстиції та правоохоронними органами. Таким чином працівники ЛКП нашого міста разом із представниками районних адміністрацій здійснюють рейди, під час яких нагадують найзліснішим неплатникам про необхідність сплачувати за отримані послуги. Є вже перші позитивні зрушення: станом на 28.09.2006 року з боржників теплопостачальних підприємств, згідно з рішеннями судів, у примусовому порядку  стягнено 19 млн 380 тис. грн.
 Водночас МКП “Львівтеплоенерго” напрацювало механізм, згідно з яким кожен будинок має власний графік погашення заборгованості. Для якісного і вчасного входження в опалювальний сезон цей графік повинен бути виконаний на 100%.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ