В 2006 році виробник газованих фруктових вод під ТМ „Олімпія” СП „Етрус” планує збільшити реалізацію продукцію на 10%. Про це „Гал-info” повідомив комерційний директор підприємства Сергій Асмолов. „Щоб вийти на рентабельний рівень наші співвласники вимагають, щоб поступово збільшувати реалізацію”, – сказав він.
В умовах сучасного ринку невеликі виробники газованих фруктових вод не можуть диктувати свої умови продажу, вони конкурують за рахунок спільних домовленостей із споживачами (підприємства торгівлі), зокрема це може бути відтермінування оплати за поставлений товар – розповів Сергій АсмоловЗа його словами, пік продажу газованих фруктових вод та квасу припадає на травень. „В травні стає тепліше, люди виїжджають на пікніки, також в травні багато свят”, - зазначив Сергій Асмолов.
За результатами досліджень, проведених журналом „Продукти та напої”, в першому кварталі 2005 року компанія збільшила частку загальноукраїнського ринку безалкогольних напоїв з 1,7% до 2,5%.
СП „Етрус” випускає газовані фруктові води під торговою маркою „Олімпія” в ПЕТ пляшках 0,6 л, 1,5 л, 2 л, 3л.
Підприємство також випускає круп’яні палички неглазуровані під ТМ „Bonny” зі смаками сир-цибуля, бекон, паприка, шоколад, тофі-карамель, полуниця.
Дохід від реалізації продукції підприємства за січень – вересень 2005 року становив 28,198 млн грн.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ