Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

У 2006 році виробник неглазурованих паличок під ТМ „Bonny” СП „ Етрус” планує фасувати свою продукцію у 100-грамову упаковку

У 2006 році виробник неглазурованих паличок під ТМ „Bonny”  СП „ Етрус” планує фасувати свою продукцію у 100-грамову упаковку. Про це „Гал-info” повідомив комерційний директор підприємства Сергій Асмолов.
За його словами, у зв’язку з тим, що продукція фасувалася у 80- і 200-грамові упаковки, було вирішено випускати оптимальну вагу продукції в 100-грамових. „Як показали дослідження ринку, фасування продукції в 100-грамову упаковку є економічно доцільною, оскільки 80 грамів є замало, а 200 грамів – забагато”, – сказав він. 
У березні 2005 року у зв’язку із диверсифікацією діяльності на підприємстві запроваджено виробництво нової продукції, а саме – круп’яні палички неглазуровані під ТМ „Bonny”  зі смаками сир-цибуля, бекон, паприка, шоколад, тофі-карамель, полуниця.
СП „Етрус” випускає газовані фруктові води під торговою маркою „Олімпія” в ПЕТ пляшках 0,6 л, 1,5 л, 2 л, 3л.
Дохід від реалізації продукції підприємства за січень – вересень 2005 року  становив 28,198 млн грн.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ