Через масштабний збій в "Київстарі" клієнти компанії не можуть поповнити свої рахунки.
Як повідомила компанія, сьогодні з 9 ранку у частини клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу чи в користуванні додатком "Мій Київстар"
"Зараз наші ІТ-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже найближчим часом. Наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.
Ми щиро перепрошуємо за тичасові складнощі та просимо спробувати попвнити рахунок через годину", - повідомили в компанії.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ