Фахівці Львівобленерго поділили територію Львівської області на чотири групи. Відключення у кожній з груп триватиме чотири години.
Попередньо відомо, що графік запровадили до кінця тижня.
У коментарі Гал-інфо речниця ПАТ "Львівобленерго" Галина Петрушка розповіла, що сервіс працює у тестовому режимі, оскільки в компанії постійно доповнюють інформацію про населені пункти та вулиці в області. Роботу сервісу обіцяють налагодити до завтра.
Основне завдання кожного користувача – зрозуміти в якій групі той знаходиться та слідкувати за графіком вимкнення. Працівники Львівобленерго контролюють систему вручну, тому час вимкнення і ввімкнення електроенергії може варіюватися у межах 20-30 хвилин.
"До прикладу, людям, які зареєстровані у Viber чи Тelеgram-ботах Львівобленерго, приходять сповіщення про відключення електроенергії зі зазначенням часу. Звідси люди можуть зайти на сайт, щоб побачити список груп, і дізнатися в якій конкретній групі знаходяться вони орієнтуючись на день та приблизний час вимкнення світла", – зокрема пояснила Галина Петрушка.
Актуальний графік населених пунктів та адрес за групами: 1 група, 2 група, 3 група, 4 група.
За словами прессекретарки, розпорядження щодо вимкнення електроенергії розподільним компаніям надходять від НЕК "Укренерго". Якщо національна енергетична компанія повідомляє, що є потреба у тимчасових відключеннях, тоді їх застосовуватимуть на місцях. Якщо попереджень не буде, тоді, ймовірно, ці графіки не застосовані й населення може жити у звичному режимі.
У пресслужбі наголошують, що додатково інформуватимуть мешканців щодо графіків відключення на сайті та у соцмережах зокрема.
Згідно з розпорядженням головного диспетчера «Укренерго» про відключення та відповідно до графіка з 11:00 до 15:00 електроенергію відімкнули для 4 групи споживачів. З 15:00 до 19:00, згідно з графіком, – відключення для 1 групи.
Ситуація динамічна, тому начальник Львівської ОВА рекомендує жителям Львівщини стежити за оновленнями на офіційному сайті «Львівобленерго».
Через велику кількість відвідувачів у роботі сайту можуть бути перебої. В такому разі телефонуйте в кол-центр: 0-800-30-15-68; 067-333-15-68; 050-460-15-68; 093-170-15-68; 093-170-15-68