Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

У Львівській ОДА і далі говорять про націоналізацію ЛАЗу

1/2
«Я думаю, що у 2017 році ми знайдемо механізми, аби змінити форму власності або переорієнтувати напрямки роботи на автобусному заводі», - про це 25 січня повідомив директор департаменту економічної політики Львівської ОДА Роман Филипів.

Під час звіту про діяльність департаменту у 2016 році Роман Филипів, запевнив, що автобусний завод має майбутнє:  «Я не сумніваюсь, що автобусний завод ще матиме славу часів Радянського союзу».

«Те, що ми могли зробити у 2016 році, ми зробили, а саме,  щодо виплати заборгованості із заробітної плати робітникам цього підприємства. А далі ми мусимо діяти згідно з чинним законодавством. Однак наразі завод перебуває у приватній власності. Така є дійсність».

Додамо, що нині в одному з цехів зруйнованого ЛАЗу, що на вул.Стрийській, почали монтувати метало-пластикові вікна. При цьому у Львівській ОДА не змогли відповісти на питання, хто це робить.  

Водночас у коментарі Гал-інфо голова Львівської ОДА Олега Синютка зазначив, що пошук інвесторів для ЛАЗу залишається пріоритетним завдання 2017 року.

Також голова Львівської ОДА не виключив, що виробництво на території заводу може бути не пов’язане з машинобудуванням. Конкретніша інформація мала б з’явитися наприкінці лютого.

Нагадаємо, що 2001 року російський інвестор ТзОВ "Сіл-Авто" викупив у держави 70,4 відсотка акцій ЛАЗу. Останній автобус з основного львівського конвеєра зійшов у 2013 році. Головою правління компанії "Сіті Транспорт Груп", яка до сотаннього часу управляла ЛАЗом, є російський бізнесмен Ігор Чуркін.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ