Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Виконком вирішив, що буде на місці колишнього автобусного заводу у Львові

Виконавчий комітет міськради прийняв рішення "Про формування території Львівського автобусного заводу на вул. Стрийській, 45". Про це повідомили 9 липня у пресслужбі ЛМР.
Фото ЛМР

"Це дуже важливе рішення з точки зору розвитку міста Львова, розвитку безпосередньо машинобудування та автомобілебудування, на які є дуже великий попит сьогодні", – відзначив перший заступник міського голови Андрій Москаленко.

Відтак, рішенням виконавчого комітету на території автобусного заводу дозволили розміщення винятково об’єктів виробничого та громадського призначення з науковими та освітніми функціями. Також офіційно встановлено заборону на зміну призначення земельних ділянок та розміщення на них житлової забудови. Обов’язковим є функціональне наповнення території на вул. Стрийській, 45, визначеної як "забудова, зорієнтована на розвиток міста як високотехнологічного інноваційного виробництва, наукоємних складових промисловості, поєднання освітньої та виробничої сфер, зокрема – розвитку машинобудування та автомобілебудування".

ЛМР просить у Зеленського не допустити будівництва житла на території ЛАЗу

"До слова, коли відбувався продаж боргів державним Укрексімбанком, жодна львівська будівельна компанія участі в цьому не брала. Тобто вони розуміють важливість цієї території як виробничого потенціалу для міста. Однак з інших регіонів люди мають фантазії, що можна прийти і на території заводу збудувати якесь житло. Ми чітко даємо меседж, що це виробництво, що це наука, що це розвиток, щоб усі розуміли і не витрачали час, гроші і нерви. Є принципова позиція громади. Адже один із елементів російської агресії – це нищення нашого виробничого потенціалу", – підкреслив міський голова Андрій Садовий.

Він також наголосив, що продаж заборгованостей ЛАЗу банками – це єдиний юридично можливий варіант. "Ще два роки тому ми розпочали перемовини з банками-кредиторами щодо можливості викупу тих боргів. На жаль, це можна було зробити лише за однієї умови: якби була згода тих, хто ці борги заставляв. Такої згоди не було. Однак це територія, де земля повністю є у власності міста. Тож важливо давати чіткий меседж людям, щоб їх не вводили в оману", – зазначив мер.

Нагадаємо, 5 липня відбувся аукціон з продажу 76 млн грн заборгованості Львівського автобусного заводу, що є лише частиною загальної заборгованості.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ