Слухай онлайн
Cуспільство

Львівське АТП № 1 відновлює і запускає на маршрути автобуси ЛАЗ

Як повідомили у прес-службі ЛМР, львівське АТП-1 відновлює та запускає на маршрути автобуси Львівського автобусного заводу (ЛАЗ), закуплені ще до Євро-2012, та розвиває матеріально-технічну базу.

Вже відремонтовано 4 автобуси ЛАЗ, ще 4 перебувають на ремонті. Перший відновлений автобус з вересня почав курсувати на маршруті № 52.

ʺМи хочемо відновити автобуси та привести їх у належний стан. Поступово вони будуть виходити на маршрути. Хочу наголосити на тому, що це — середній ремонт, а не капітальний. Час покаже, скільки вони їздитимуть, але ми зробимо усе для того, аби мінімізувати їх зношення та забезпечити технічний догляд. Наразі ми працюємо над заміною оббивки сидінь та нанесенням лівреї. Також ми замінюємо основу та покриття підлоги пасажирського салону за заводською технологієюʺ, — зазначив Орест Хамула.

Крім середніх ремонтів, АТП № 1 регулярно усуває пошкодження після ДТП. Для цього на території підприємства обладнано малярний цех.

Також АТП № 1 розвиває свою матеріально-технічну базу.

ʺПідприємство через систему ProZorro закупило та встановило 3 заправні пункти, що дало змогу закупляти пальне за гуртовими цінами, адже середня заправка автобусів підприємства на день — 15 500 літрівʺ, — додав Орест Хамула.

АТП № 1 придбало також 264 датчики рівня палива, що дає змогу контролювати заправку та визначати витрати палива на кожен транспортних засіб.

Відомо, що для адаптації автобусів до е-квитка АТП № 1 закупило 317 нових систем GPS. Придбано також обладнання для ремонту та технічного обслуговування: шиномонтажний верстат, підйомники колонного типу для автобусів та упорні стійки, прес гідравлічний 100-тонний, домкрат гідравлічний, пневмоінструмент верстат для заміни шкворнів, оновлено набори слюсарного інструменту.

ʺМи проводимо зварювальні роботи, укріплюємо каркаси, розшиваємо всі облицювальні елементи, які потребують заміни. Зараз ми почали з таких автобусів, які потребують якомога менше капіталовкладень та робочої сили. В середньому ремонт одного автобуса у нас триває 3−5 тижнівʺ, — розповів головний інженер ЛК АТП-1 Богдан Терпій.

Нагадаємо, АТП-1 придбало 31 автобус заводу ЛАЗ у 2009−2011 роках перед чемпіонатом Євро-2012. Через технічні та інші несправності автобуси уже кілька років не їздять Львовом, а перебувають на території автопарку АТП-1.

Станом на сьогодні, на балансі підприємства 115 Електронів і 100 МАЗів — нові, великі автобуси. 20 Атаманів та 18 ЧАЗів — середні, 31 автобус ЛАЗ — старі.

Зокрема, у 2018 році ЛК АТП-1 суттєво оновило свій рухомий склад на 150 автобусів: 100 МАЗів і 50 Електронів.

За результатами конкурсу на визначення перевізників на автобусних маршрутах загального користування, за постійними договорами ЛК ʺАТП-1ʺ обслуговує маршрути — 46, 6а, 5а, 28, 4а, 3а, 29, 10, 52, 1а, 9, 20, 47а, 2а, 16, 32, 45, 18, 19, 40, 49, 37, 8а та 7 нічних маршрутів.

На маршрутах ЛК ʺАТП-1ʺ зберігався пільговий проїзд для осіб пенсійного віку, коли приватні перевізники відмовилися від безкоштовного перевезення даної пільгової категорії. В середньому тепер кожного дня на рейси виходить більше 200 машин, що дає можливість підприємству забезпечити більше 95% виходу машин на рейси.

Також у планах міста придбати ще 100 нових автобусів і 10 нових трамваїв за кошти Європейського інвестиційного банку. Для реалізації цього проекту необхідне погодження Міністерства фінансів України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");