Сьогодні на засіданні виконавчого комітету ухвалили рішення щодо планування території заводу. Позиція однозначна: там можуть бути розташовані ВИНЯТКОВО об‘єкти виробничого та громадського призначення з науковими та освітніми функціями, змінювати функціональне призначення земель — ЗАБОРОНЕНО.
"Правду кажучи, трохи дивно, що виконавчі органи підготували це рішення аж тепер, коли аукціони із продажу боргів заводу вже почалися. Втім, добре, що хоча б так. І маємо довести цю справу до кінця.
Учора на пленарному засіданні міської ради було озвучене протокольне доручення виконавчим органам створити робочу групу з керівників усіх фракцій та профільних чиновників, щоби вони разом могли напрацювати чіткий план розвитку цієї території і конкретні правила, за якими там у майбутньому могли б працювати інвестори.
Це питання, до речі, піднімалося ще у минулій каденції, близько двох років тому. Тоді, мабуть пам’ятаєте, також було багато маніпуляцій довкола ЛАЗу (спершу без відома депутатського корпусу московському олігарху Чуркіну передавали 25 мільйонів неіснуючих «боргів», а потім ще і частину землі збиралися віддати під забудову). Вже тоді ми, депутати, вимагали створити таку робочу групу, яка не допустила би махінацій на ЛАЗі, але міська рада чомусь це загальмувала. Зараз пора нарешті процес запустити.
І найважливіше. Треба думати, як відновити промислове виробництво на ЛАЗі. Нам потрібні робочі місця і податки в бюджет. А потенціалу, щоби це втілити — предостатньо. Тим більше, що маємо успішний приклад Івано-Франківська (Руслан Марцінків). Там місто викупило у комунальну власність абсолютно збитковий Локомотиворемонтний завод і за кілька років перетворило його в успішне, прибуткове (!) підприємство. Як вони змогли, то і ми при бажанні зможемо", - повідомив секретар Львівської міської рали Маркіян Лопачак.