Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові для людей похилого віку стартував проєкт з онлайн-оплати компослуг

Як повідомили Гал-інфо у прес-службі ЛСР, у Львові для людей похилого віку стартував новий проєкт, що дає змогу оплатити комунальні послуги онлайн. EasyPay, Львівська міська рада та Пласт допоможуть усім охочим із онлайн-кабінетом, передачею показників лічильників онлайн та оплатою в інтернеті.
Фото ілюстративне. Олена Ляхович, Гал-інфо

ʺДавно немає необхідності годинами стояти у черзі, аби оплатити комунальні послуги. Але люди, особливо старшого віку, продовжують це робити. Адже традиційний спосіб оплати є для них звичним та видається безпечнішим. А користуватися інтернетом більшість пенсіонерів не вміють. Тому стартував новий проект, який посприяє тому, аби оплата онлайн стала доступною кожному незалежно від віку.

Кожного місяця комунальні підприємства надсилають рахунки, а люди старшого віку — найвідповідальніші платники. Тепер оплатити комунальні послуги онлайн не буде для пенсіонерів чимось фантастичним та незрозумілимʺ, — зазначають організатори.

В межах проєкту, підопічні Територіального центру підтримки літніх громадян зможуть по телефону проконсультуватися із волонтерами із Пласту або ж працівниками центру.

ʺНа обслуговуванні у Львівському міському територіальному центрі перебувають понад 1800 осіб. Більшість з них отримує допомогу в оплаті комунальних послуг, або ж самостійно здійснює таку оплату. Однак у будь-якому випаду цей процес часто відбувається із перебуванням у довжелезних чергахʺ, — розповідає керівник Територіального центру Віталій Брославський.

Ідейником проєкту є Олексій Даців. Він є пластуном з 1994 року, а також викладає авторський курс ʺБізнес-аналіз в ITʺ та є співвласником компанії-стартапу JetBeep.

ʺІдея допомогти літнім людям безпечно сплачувати комунальні послуги виникла під час карантину. Для кожного пластуна присяга — це як дороговказ у житті. І другим пунктом присяги і відповідно обов’язком пластуна є допомога іншим. Так і прийшло рішення об'єднати навколо себе небайдужих людей і разом з ними втілити цей проєктʺ, — ділиться Олексій Даців.

ʺСьогодні існують інші методи оплати комунальних послуг, зокрема оплата через інтернет. Але люди старшого віку чи то не наважуються, чи бояться змінювати свої звички. Тому стартує проект, метою якого є допомогти та навчити, осіб поважного віку оплачувати комунальні послуги онлайнʺ, — додає Віталій Брославський, директор Львівського міського територіального центру соціального обслуговування.

Кожен, хто хоче отримати онлайн консультацію, як оплачувати послуги онлайн, може звернутися на безкоштовну гарячу лінію EasyPay: 0 800 60 30 03. Графік роботи — з 16:00 до 20:00 у будні дні до кінця літа. За цим номером львівські пластуни у телефонному режимі проконсультують, як це зробити.

Друковані брошури з детальною інструкцією ʺЯк сплачувати послуги без черг?ʺ доступні в ЦНАПах та відділеннях Львівського міського територіального центру. Крім цього, соціальні працівники центру здобули необхідні навички на онлайн-тренінгу від компанії EasyPay, тож зможуть якісно консультувати та допомагати з оплатами для своїх підопічних.

ʺЛюди похилого віку, на жаль, не дуже активні у цифровому світі. Мета нашого спільного проекту з Львівською міською радою та Пластом — допомогти літнім людям оволодіти новими, корисними у сучасному світі digital-навичками, підвищити власну обізнаність та фінансову грамотністьʺ, — коментує Олексій Авраменко, засновник та СЕО фінтех-компанії EasyPay.

Для тих, хто все ж хоче отримати квитанції, їх можна буде надрукувати у найближчому терміналі компанії EasyPay. А для тих, хто бажає оплачувати комунальні послуги вживу — доступна оплата з терміналів EasyPay. У такий спосіб люди похилого віку не стоятимуть у довгих чергах на пошту чи в банк, що особливо важливо у період пандемії та карантину. Так Львівська міська рада планує зменшити кількість людей в чергах і навчити людей похилого віку та соціальних працівників користуватись онлайн сервісами. Адже допомагати тим, хто потребує - просто, особливо, навколо добрих цілей об'єднуються приватні компанії, влада та молодь.

ʺЦей проєкт є маленьким кроком на шляху до діджиталізації осіб літнього віку, та допомагає наблизити цифрові сервіси, що створюють зручність у сьогоденні та наразі залишаються чимось неосяжним та незрозумілим, для осіб старшого поколінняʺ, — каже Віталій Брославський.

Та найголовніше, що кожен може долучитись до цієї ініціативи і навчити своїх рідних спрощувати такі повсякденні речі, як оплата комунальних рахунків. Для цього достатньо переглянути відео або зателефонувати на гарячу лінію та отримати консультацію.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ