Львівська міська рада до кінця року придбає 3 квартири для бійців АТО, які втратили функціональні можливості нижніх кінцівок. Про це сьогодні, 22 грудня, під час прес-конференції розповіла заступник начальника управління житлового господарства ЛМР Галина Мазур.
За її словами, вже відбулося 3 конкурси з придбання житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в АТО, та сімей військовослужбовців, що втратили функціональні можливості нижніх кінцівок під час проведення АТО.
«На квартирному обліку у Львівській міській раді та у списку учасників АТО перебуває 1317 учасників АТО - військовослужбовців, 44 сім’ї загиблих учасників АТО, 12 інвалідів і 203 учасники АТО - працівники міліції, які є мешканцями Львова», - розповіла Галина Мазур.
Вона також додала, що міська влада планує придбати ще 11 квартир.
Довідка Львівської міської ради.
За результатами конкурсів 4 та 25 листопада і 7 грудня, департамент житлового господарства та інфраструктури готовий придбати 1 двокімнатну квартиру та 2 трикімнатні квартири для сімей учасників АТО, що втратили функціональні можливості, а також 5 однокімнатних, 5 двокімнатних та 1 трикімнатну квартири для сімей загиблих учасників АТО, про що укладено попередні договори купівлі-продажу. Кошти виділяють з державного бюджету у сумі 6171234,46 грн.
Для зарахування на квартирний облік у Львівській міській раді необхідно звернутись в управління житлового господарства департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради та подати такий перелік документів:
1. Заява (із завіреними підписами охочих стати на квартирний облік).
2. Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (додаток № 2) за останні 5 років.
3. Акт обстеження житлових умов (видається ЛКП).
4. Копії свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у приватизованій квартирі).
5. Довідки з місця праці дорослих членів сім’ї (з інформацією про те, чи перебувають на квартирному обліку за місцем праці).
6. Копії документів, які підтверджують родинні відносини.
7. Копії документів, які підтверджують право на пільги (при необхідності).
8. Папка.
9. Паспорти усіх повнолітніх, зареєстрованих у квартирі (копії ст.ст. 1, 2, 10, 11).
10. Копії ідентифікаційних кодів, в т.ч. неповнолітніх дітей.
11. Інформація, яка підтверджує перебування особи в зоні проведення АТО.
У необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок, довідка (витяг з рішення районної адміністрації) про невідповідність житлового приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму житлового приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму житлового приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності.