Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові повідомили про запуск фонду на підтримку авіаперевізників

У лютому було прийнято рішення про запуск фонду на підтримку авіаперевізників у Львові. Ініціатором такого рішення стали: Львівський Туристичний Альянс, Міжнародний аеропорт «Львів» ім. Д. Галицького та Львівська міська рада, повідомила прес-служба ЛМР.

«60% людей, які в світі подорожують, використовують літак. Якщо подивитись на структуру України, то тут це становить близько 10%. Тобто, якщо говорити навіть про Львів, через який всі пізнають Україну, або через який летять до інших точок, то це орієнтовно 10% перельотів.

Для міста Львова – це можливість ряду нових індустрій, зокрема цьогоріч ми знаємо, що відбуватиметься багато нових фестивалів, конгресів, таких, як засідання фан-клубу, засідання комітету ІССА – це найбільші організатори подій в світі, членом цього клубу Львів вже є протягом декількох років.

Саме тому сьогодні є велика потреба у нових авіаперевезеннях, власне, сьогодні наші колеги запрезентують можливість створення фонду на підтримку авіа. Хочу сказати, що позиція міського голови Львова полягає в тому, що сума, яка буде зібрана, буде ще й рівноцінно додана з боку міста», - зазначив заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко.

«Раді бачити, що Львів готовий до створення фонду підтримки, тому що ми розуміємо, що працюємо всі спільно і розвиток міста залежить від того, як аеропорт обслуговує рейси. Ми зі своєї сторони максимально торік зробили все, щоб залучити більшу кількість авіакомпаній і першим проханням всіх цих компаній було створення фонду підтримки від міста або держави. Завдяки тому, що нас всі підтримали, у цьому році вже плануємо побачити нові рейси та маршрути», - зазначила директор Міжнародного аеропорту «Львів» ім. Данила Галицького Тетяна Романовська.

Це зумовлено, зокрема і тим, що до Львова планують зайти як нові перевізники, так і ті, що вже  раніше літали у Львів, але припинили польоти через кризу.

За словами президента Львівського Туристичного Альянсу Андрія Сидора, Львів в очікуванні приходу нових авіакомпаній, перебуває на порозі «авіабуму».

«Ми очікуємо, що у нас буде більше рейсів, щоб львів’яни могли починати свою подорож прямо зі Львова, тому, на щастя, знайдено взаєморозуміння між аеропортом «Львів», Львівською міською радою і туристичним бізнесом, який об’єднався у Львівський Туристичний Альянс для підтримки появи нових авіакомпаній.

На базі створеного Альянсу будуть збирати кошти, які потім ми зможемо передавати або львівському аеропорту, або новим авіакомпаніям. Це, звісно, будуть добровільні пожертви за різними механізмами. Усі знають акцію «Гривня для Львова», яку запровадив Львівський Туристичний Альянс і на вибір гравців ринку – це буде або плюс декілька гривень до чеку, або якісь одноразові внески від готелів, ресторанів. Перший крок зробив аеропорт, який обіцяє максимальні знижки для нових авіакомпаній. А Туристичний Альянс буде збирати кошти та передавати їх за призначенням далі», - зазначив голова Львівського Туристичного Альянсу Андрій Сидор.

«Ми разом зініціювали створення фонду, в діяльності якого будуть зацікавлені як гравці туристичного бізнесу, так і всі ті, хто очікує зростання прибутків від збільшення кількості пасажиропотоків. Значну користь від приходу нових лоукостів матимуть і самі львів'яни, адже збільшиться кількість рейсів та можливість здійснювати  подорожі у Європу, безпосередньо, зі Львова», - зазначив президент ЛТА.

В свою чергу, відомий львівський ресторатор Марк Зархін наголосив на тому, що при запуску лоукостів потрібно враховувати досвід таких європейських міст, як: Краків, Будапешт та Прага. Це допоможе вплинути на якість пасажиропотоку та таким чином уникнути помилок.

«Я хотів сказати, в першу чергу, що ми всі прагнемо в Європу, а аеропорт – це вікно в Європу. На сьогоднішній день воно поки що закрите. Потрібно докласти певних зусиль, щоб його відкрити.

Дешеві, бюджетні авіалінії – це, по-перше, не тільки туристи, які приїжджають. Це для нас можливість їздити по всій Європі. Останній раз я летів з Парижу в Манчестер за 7 євро. Ми всі хочемо так літати, ця вартість не є рівень обіду в ресторані і це просто пожвавлює нашу економіку, культуру і наше уявлення про світ і світу про нас. Це те, що потрібно відкритому Львову.

Які механізми, як буде працювати цей фонд? Можна через гривню до кожного чеку, можна через різні пожертви, але я впевнений, якщо ми запустимо механізм ринковий, коли ці авіакомпанії відчують від Львова підтримку. Це не йдеться лише про декількох бізнесменів, але й про всю громаду Львова, але в першу чергу від бізнесу. Якщо ця підтримка буде відчутною, то, я думаю, ринковий механізм буде запущений, кількість людей і кількість рейсів буде збільшуватись і таким чином Львів стане потужним «авіахаком». Для нас це дуже добре», - зазначив Марк Зархін, ресторатор.

«Ми всі знаємо, на скільки дешевими є авіаквитки в Європі, але не до кінця ми розуміємо структури ціни квитка і чому ці квитки такі дешеві. Як виявляється, в Європі цей авіаційний бум щодо розвитку малих аеропортів відбувається завдяки допомозі Євросоюзу.

В кожному місці створюються певні фонди, які фінансуються за рахунок бюджетів Європейського Союзу і ці бюджети розподіляються на зацікавлення авіакомпаній і розвитку напрямів польотів в різних авіакомпаніях. Тобто коли авіакомпанія заходить у якесь місто, то вона вже дістає якусь певну або фіксовану суму, прив’язану до кількості пасажирів. Ця сума йде на покриття певних їхніх витрат.

Власне в Україні, на жаль, в силу нашого законодавства і в силу, можливо, бідності країни, немає можливості створювати такі державні фонди і залучати державні бюджети. Тому, враховуючи те, що від приходу авіакомпанії в місто і від збільшення кількості туристів буде вигравати кожен учасник ринку, я думаю, всі свідомі учасники туристичного ринку Львова будуть розуміти, що вони повинні щось докласти до того, щоб всі авіакомпанії почали приїжджати.

Власне, була ідея і в нас було кілька зустрічей з аеропортом, ми думали про різні механізми і прийняли, на мій погляд, єдиний правильний варіант – це створення авіаційного фонду на базі Львівського Туристичного Альянсу як громадської організації, основною метою якої є розвиток міста у туристичному напрямку. На основі Львівського Альянсу створити такий фонд за рахунок наповнення від учасників туристичного ринку. Я думаю, що наш досвід, який ми отримали з започаткуванням акції «Гривня для Львова», яку ми почали пару років тому (найбільш активним учасником була мережа ресторанів «Кумпель Груп», власне, Марк Зархін представник), допоможе нам запровадити успішне наповнення авіаційного фонду», - додав Юрій Назарук, ресторатор.   

Довідка

Фонд на підтримку авіаперевізників - це стимул для заходу авіаперевізників у Львів та засіб встановлення довготривалих партнерських відносин з лоукост-операторами.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ