Слухай онлайн
Економіка

У мерії спростили процедуру погодження фінансового контролю

Сьогодні, 14 лютого, на засіданні виконавчого комітету було прийняте рішення ʺПро затвердження Порядку проведення перевірки управлінням фінансового контролю департаменту „Адміністрація міського голови“ кошторисної документаціїʺ. Про це Гал-інфо повідомили у прес-службі ЛМР.
Фото Олена Ляхович

Відтак, управління фінансового контролю провело аналіз задля покращення процедури погодження документів для замовників робіт.

ʺЦей проєкт рішення було розроблено робочою групою за дорученням міського голови. Основна мета — покращити процедуру погодження документів для замовників робіт і скоротити терміни. Основні питання, які ми визначили, потребують змін у діючому порядку, аби ця процедура була спрощеноюʺ, — зазначила голова бюджетної комісії Вікторія Довжик.

Детальніше про зміни за посиланням.

Нагадаємо, як писало Гал-інфо, обрано нову Дитячу дорадчу раду при Львівській міській раді.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");