Сьогодні, 14 лютого, на засіданні виконавчого комітету було прийняте рішення ʺПро затвердження Порядку проведення перевірки управлінням фінансового контролю департаменту „Адміністрація міського голови“ кошторисної документаціїʺ. Про це Гал-інфо повідомили у прес-службі ЛМР.
Відтак, управління фінансового контролю провело аналіз задля покращення процедури погодження документів для замовників робіт.
ʺЦей проєкт рішення було розроблено робочою групою за дорученням міського голови. Основна мета — покращити процедуру погодження документів для замовників робіт і скоротити терміни. Основні питання, які ми визначили, потребують змін у діючому порядку, аби ця процедура була спрощеноюʺ, — зазначила голова бюджетної комісії Вікторія Довжик.
Детальніше про зміни за посиланням.
Нагадаємо, як писало Гал-інфо, обрано нову Дитячу дорадчу раду при Львівській міській раді.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ