Міністерство закордонних справ України та Український інститут разом з командою онлайн-медіа СЛУХ запустили офіційну сторінку України на музичній платформі Spotify.
Про це інформує пресслужба МЗС України.
"Сторінку створили для просування позитивного іміджу країни серед іноземної аудиторії, зокрема через сучасну українську музику англійською та українською мовами", - йдеться у повідомленні.
Також плейлисти доступні на офіційному сайті України.
"Концепція українського Spotify — це емоції. Сторінка пропонує слухачам композиції, які відповідають їхньому емоційному стану. До першої підбірки увійшли 6 тематичних плейлистів, кожен з яких відображає інший настрій. Наприклад, якщо слухач відчуває щастя, натхнення або легкий смуток, сторінка пропонує: "У мене є для тебе пісня, якщо ти відчуваєш це", - додали в МЗС.
Окрім сучасної української музики, сторінка також популяризує туристичні магніти та українську культуру, зокрема кухню. В одному з плейлистів, наприклад, щастя порівнюється з відчуттям, коли український борщ вийшов достатньо червоним.
Також окрему підбірку присвячено Різдву та Щедрику (Carol of the Bells).
В оформленні сторінки використовують світлини українських фотографів – партнерів фотобанку на офіційному сайті України та бренд України UkraineNOW.