Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Українка стала найкращим генеральним менеджером готелів у Чикаго

Асоціація продажів та маркетингу у готельному бізнесі Іллінойсу визнала уродженку Рівного Людмилу Червону найкращим менеджером готелів, - Голос Америки.

Асоціація об’єднує понад сім тисяч членів, це – готелі, ресторани, оператори турів та інші бізнеси, які надають послуги у сфері гостинності.

Людмила Червона переїхала до США в 1999-му році, вигравши «зелену картку». Перед тим вона закінчила магістратуру та навчалася в аспірантурі Київського торговельно-економічного університету.

Оселилася відразу у передмісті Чикаго. Каже, що англійську мову тоді знала погано – в університеті вивчала французьку та німецьку та лише почала вивчати англійську з репетитором. Спочатку було важко. Перша робота – у крамниці пакувала продукти харчування покупців у целофанові пакети.

Але через рік вже почала працювати у готельному бізнесі. Спочатку – в готелі "Hilton" у відділ продажів. Останні чотири роки - у Chicago Essex Inn на посаді генерального менеджера.

Це – середнього розміру готель, на 254 кімнати, де, під керівництвом Людмили Червоної трудяться 60 працівників. Також вона час від часу викладає предмет «управління прибутками» в місцевому коледжі.

Нещодавно вона отримала підвищення – перейшла на посаду "генерального менеджера по регіону" і під її керівництвом буде ще один готель мережі.

"Ми дуже пишаємося, що пані Червона виграла нагороду "Генеральний менеджер року", - сказав "Голосу Америки" старший віце-президент мережі "Oxford Hotels and Resorts" Джордж Джордан. – Вона не лише найкращий генеральний менеджер одного з найбільших ринків Америки, а і визнана як один з найкращих експертів з управління прибутками в своїй галузі".

Голос Америки

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ