Як повідомили у прес-службі УКУ, одним з головних завдань директора має стати стимулювання дискусій про місце бібліотеки в сучасному світі, про наукову комунікацію в електронну еру, а також про роль технологій в поширенні знань, тощо.
Основні посадові обов'язки:
- Комунікація з бібліотеками України та світу.
- Стратегія розвитку та міжнародної діяльності бібліотеки.
- Стратегія комплектування бібліотеки академічною та популярною літературою.
- Управління персоналом та професійний розвиток працівників.
- Конференційна активність працівників.
- Сучасні бібліотечні сервіси, зокрема з використанням цифрових технологій.
- Співпраця з академічними підрозділами та програмами УКУ, а також іншими академічними установами.
- Підготовка проектів, fundraising.
- Налагодження наукової роботи бібліотеки.
Основні кваліфікації:
Значний досвід щодо трансформацій, які відбуваються у сфері освіти, бібліотечної справи, науки, адміністрування.
Позитивний професійний доробок, співзвучний з лідерською позицією у вищій освіті чи культурному просторі.
Багатий досвід у плануванні та управлінні людьми в комплексному адміністративному, дослідницькому, освітньому середовищі.
Добре розуміння тенденцій розвитку бібліотек, відкритому доступі і наукових комунікаціях.
Значний досвід або потенціал в інституційному розвитку, пошуку коштів і громадських зв'язках.
Високі навички усного мовлення і письма.
Здатність підтримувати колегіальність, співпрацю і консенсус.
Добре розуміння цифрових технологій.
Відповідальність та висока працездатність.
Володіння англійською мовою на рівні В1/B2.
Відданість християнським цінностям і місії УКУ.
Резюме та мотиваційні листи надсилайте на скриньку бібліотеки [email protected] позначайте в темі повідомлення Директор бібліотеки
Український католицький університет UCuniversity