Укрпошта презентувала Стратегію розвитку на п’ять років, - прес-служба Укрпошти.
16 лютого на прес-брифінгу в Міністерстві інфраструктури України була презентована Стратегія фундаментальної трансформації Укрпошти на 2017-2021 роки. Стратегія спрямована на створення сучасної клієнто-орієнтованої сервісної компанії і передбачає докорінні зміни за ключовими напрямками діяльності Укрпошти.
Завдяки виконанню стратегії Укрпошта за 5 років збільшить дохід від діяльності підприємства в три рази до 13 млрд грн та займе більш 35% ринку поштово-логістичних послуг. Це буде забезпечене інтенсивною роботою у сегменті доставки посилок, міжнародного обміну та фінансових послуг.
Спрощення продуктової лінійки, запуск спеціальних продуктів для e-Commerce та оптимізація логістики дозволить Укрпошті до 2021 року пересилати 2,2 посилки на особу на рік, порівняно з 0,5 посилки зараз. В рамках глобальної світової тенденції Укрпошта планує надавати доступ до базових фінансових послуг та конвертувати близько 35% готівки до cashless-сегменту, оскільки мережа підприємства складає 11,6 тис. відділень по всій території країни та є доступною для 100% населення України.
Поряд із цим, важливими факторами є виведення мережі відділень компанії на сучасний рівень та побудова ефективної логістичної мережі з використанням новітніх технологій, які базуються на зміні підходу до організації роботи та підвищенні індивідуальної продуктивності працівників Укрпошти.
Впровадження нової концепції є реальним, оскільки протягом тестового IV кварталу 2016 року команді Укрпошти вже вдалося досягти динамічного зростання за ключовими показниками діяльності. Приріст обсягів внутрішніх посилок склав 36% порівняно з аналогічним періодом 2015 року, приріст імпортних посилок становить 20%, а експортних 24%.
«Нова стратегія Укрпошти є комплексом дій для того, щоб зробити сучасну міжнародну поштово-логістичну компанію, яка не просто забезпечує потребу клієнтів, а є активною, динамічною, розвивається відповідно до вимог часу. Саме такою стане Укрпошта протягом наступних п’яти років», – прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Реалізація ключової стратегії принесе низку змін для держави, працівників та клієнтів Укрпошти. Зокрема, підвищення середньої заробітної плати та вироблення справедливої системи мотивації для листонош та операторів разом з комп’ютеризацією відділень сприятимуть підвищенню якості обслуговування, скороченню черг та забезпечать найкраще співвідношення ціни-якості у ключових сегментах. Держава ж отримає значні інвестиції в розвиток інфраструктури та стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу.
Для повноцінного виконання запланованих змін необхідна злагоджена робота Укрпошти, Уряду та Національного Банку України, ухвалення необхідного законодавства та формування незалежної наглядової ради підприємства.