Львівський комунальний перевізник АТП № 1 не має в своєму розпорядженні інформації про загальний пробіг кожного автобуса із дня введення в експлуатацію а також відомостей про планові та позапланові ремонти автобусів. Про це у відповіді на депутатський запит Ігора Зінкевича повідомив керівник ЛК АТП № 1 Орест Хамула.
Як зазначено у відповіді: "ЛК АТП № 1 не має в своєму розпорядженні заздалегідь зведеної, відображеної та задокументованої будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформації про: загальний пробіг кожного автобуса із дня введення в експлуатацію, відомості про дату проведення планових та позапланових ремонтів автобусів (середнього та капітального) і т.д".
"Дивно таке читати від керівника автотранспортного підприємства, адже кожний транспортний засіб має спідометр, на якому відображається пробіг (якщо, звичайно, спідометр справний… Якщо ж несправний, то виникає питання – як такий транспортний засіб випускається на лінію)… Аналогічно, на кожний автобус мав би бути заведений технічний журнал, де мають фіксуватися роботи по ремонту і технічному обслуговуванню", - зазначив Зінкевич.
Щодо ремонтників, які обслуговують автобуси, то пан Хамула зазначив, що в штаті підприємства є 5 механіків, 25 слюсарів із ремонту автомобілів, 2 слюсарі із ремонту агрегатів, 3 електрики, один електрогазозварник, один рихтувальник кузовів, один токар і один монтувальник шин – загалом виходить 39 осіб ремонтного персоналу.