В Міносвіти хочуть запровадити новий логотип та фірмовий стиль, - портал "Вища освіта".
«Коло знань символізує Освіту і має спільну графіку з літерою «О». Прихована «Н» символізує дискусію наукових ідей і істину, яку першими бачать науковці, яку не видно з першого погляду широкому загалу. Водночас, це двокрапка, символ роз'яснення. Адже в 21-му столітті знання накопичуються дуже швидко, як і кількість і якість наукових досліджень, які нерідко спростовують попередні», - наголошують розробники логотипу.
Отже, новий логотип МОН поєднує стабільність і захист кола знань і готовність у змінному світі до нових відкриттів.
«Осягнути невідоме людство може лише через науку. Науковий процес є пошуком нових, досі невідомих істин. Істина завжди народжується в дискусії та експерименті. Ми створили образ, який символізує народження істини із дискусії ідей. Науковці — це люди, які бачать більше, ніж більшість звичайних людей. Саме вони пояснюють нам все. що відбувається у світі навколо нас», - йдеться у брендбуку.
«З першого погляду може здатись, що тут зображено лише 2 прямокутники. Або двокрапка: розділовий знак, після якого йде докладне пояснення. Але істину нечасто видно з першого погляду. Першими й бачать науковці. Саме вони першими розуміють те, що не очевидно широкому загалу. У просторі між прямокутниками мозок домальовує літеру «Н» від слова «Наука», - сказано в описі логотипу.
За задумом, цей ефект, що у психології називається «матеріалізація» був відкритий у 1910-х роках психологами німецької школи гештальт і зараз активно використовується у дизайні.