Один зі співзасновників monobank Олег Гороховський просить клієнтів банку використовувати інші способи для поповнення карток.
Про це він написав вчора у своєму телеграм-каналі.
«У зв'язку із відкликанням ліцензії в Айбокс Банк, компанія ТОВ „Метапей“ (оператор мережі терміналів BOX) тимчасово не приймає поповнення на наші картки. Компанії потрібен час для укладення нової угоди з іншим банком-партнером (замість Айбокс Банку) для приймання платежів», — пояснили в monobank.
Клієнтам рекомендують уточнювати дані щодо варіантів та умов поповнення в додатку. Поповнити картку готівкою без комісії наразі можна через термінал мережі EasyPay та City24, а також у касах банків-партнерів: Універсал Банк, А-Банк, Укргазбанк.
Гороховський розповів, що мережа терміналів поповнення іВох приймала 12−15 млрд грн на місяць поповнення карток monobank.
«Як ви думаєте скільки у нас пішло часу на план Б? Ні не так — скільки б пішло часу на аналогічний план Б у Європі, наприклад? Думаю, оптимістично, 3−6 місяців. Ми зробили за півдня. Ласкаво просимо в Україну! Тут не звикли довго запрягати», — написав він.
У відповідь на це мережа терміналів IBOX, яка припинила роботу через ліквідацію банка-партнера АТ «Айбокс Банк», заявила, що планує відновити діяльність через два-три дні.
"Шановні клієнти та партнери,
у зв'язку із відкликанням ліцензії у нашого головного банка-партнера АТ «АЙБОКС БАНК», компанія IBOX тимчасово припиняє приймання будь-яких платежів.
Зараз наша команда 24/7 робить все можливе, щоб якнайшвидше відновити роботу, але, на жаль, на це потрібен час.
Запланований час відновлення роботи всього парку терміналів – 2-3 дні.
Сподіваємось на ваше розуміння і просимо вибачення за можливі незручності!" — йдеться у дописі у фейсбук.