В Україні запустили цикл соціальних роликів про безпеку на дорозі.
У 2017 році поліцейські зафіксували понад 114 тисяч випадків керування транспортом у стані сп’яніння. Це на чверть більше, аніж у 2016 році. Всього ж у минулому році сталося 162,5 тисячі дорожньо-транспортних пригод. Із них з вини п’яних водіїв – 5,8 тисячі. Упродовж минулого року на дорогах країни загинули майже 3,5 тисячі людей. Як повідомляє сайт Нацполіції, у 2017 році в країні було зареєстровано 27 220 ДТП із постраждалими. 3432 людини загинули, майже 35 тисяч отримали травми.
Переважна більшість ДТП сталися через порушення Правил дорожнього руху. Як змусити людей дотримуватися ПДР? Міністерство інформаційної політики запустило цикл соціальних сюжетів про ДТП з вини водіїв – п’яні за кермом, перевищення швидкості, відволікання уваги на телефон…
Соціальна реклама, яка у надзвичайно емоційному форматі закликає українців берегти себе та рідних на дорогах, вийшла в соцмережах телеканалу іномовлення України UATV й одразу викликала резонанс.
“Порушення ПДР і, як наслідок, серйозна статистика постраждалих… це дуже актуальна й важлива тема. У МІП додали цю тему в план заходів, і відповідно, оголосили конкурс із соціальної реклами, щоби привернути увагу людей до ситуації на дорогах. На конкурс подалися кілька агенцій, тож у результаті ми маємо ці гідні захоплення ролики, – прокоментував державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко. – Сьогодні соціальна реклама – один із найефективніших інструментів комунікації між людьми. Звичайно, роками відеоролики, присвячені суспільним проблемам в Україні, були не на надто високому рівні, але зараз ми виробили важливу державницьку позицію щодо створення соціального контенту – і за допомогою таких відео пропагуватимемо важливі цінності для суспільства”.
За словами Артема Біденка, соціальна реклама має бути сильною, потужною, та й просто неймовірною – лише тоді вона виділяється в потоці комерційної реклами, привертає увагу і виконує свою роль, доносячи важливу інформацію.
“Сюжети, які ми зараз показали на UATV, передадуть на телебачення і в кінотеатри, вони отримають максимальне поширення, – продовжує Артем Біденко. – Після представлення цього відео ми оголосимо новий конкурс – із безпеки пішоходів на дорозі”.