Як повідомили у департаменті адміністративних послуг ЛМР, починаючи з 1 серпня цього року, щотижня на Гарячу лінію міста надходить не менш ніж 60 нових звернень щодо відсутності газопостачання, як наслідок, - питання увійшло у топ-20 категорій питань, з якими мешканці телефонують на 1580.
"З початку місяця інформацію про відключення ми отримували від мешканців. ПАТ "Львівгаз" фактично був єдиною службою, яка не попереджає Гарячу лінію міста про відключення надання послуг.
З 9 серпня "Львівгаз" почав активно співпрацювати з Гарячою лінією міста-1580, що дало змогу оперативно отримувати інформацію щодо відключення на нових локаціях та пришвидшити відновлення послуги.
На сьогодні, ми маємо 40 звернень, згідно з якими, мешканці відключені від газопостачання", - повідомили у департаменті адміністративних послуг ЛМР.
Нагадаємо, впродовж останніх кількох тижнів на Гарячу лінію міста надходять масові звернення мешканців щодо довготривалих відключень будинків від газопостачання.
ПАТ "Львівгаз" запевняє, триває перевірка систем газопостачання у будинках. Однак, є, підозри, що причиною відключення від газу цілого будинку є неплатежі одного або кількох мешканців будинку. З огляду на це, мер Львова дав доручення керівникам районів виїздити на місце, збирати мешканців і представників ПАТ "Львівгаз" для з’ясування причин відсутності газу. Відключення через заборгованість є неприпустимим і суперечить чинному законодавству.