Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Володимир Квурт про транспортне сполучення з Винниками

Комфортне і зручне транспортне сполучення зі Львовом - право мешканців міста - Володимир Квурт.

У Винниках на громадських слуханнях визначали долю тестового шатл-басу, який останні 10 днів курсував з нижньої частини Винник до центру міста. Шатл-бас запустили, оскільки близько 10 000 мешканців нижньої частини міста Винників та суміжних вулиць с. Чишки досі не мали достатнього транспортного сполучення з центром міста і відповідно зі Львовом. 

36 маршрутку, яка сполучає нижню частину Винник напряму зі Львовом, мешканці інакше як НЛО не називали: вона їздила без чіткого графіку. З 10 паспортних машин на маршруті люди досі бачили лише 2. Тому даний перевізник навіть не подавався на конкурс. Відсутність в АТП-1 малих автобусів не дозволяла швидко організувати заміну на маршруті. 

Тому у тестовому режимі запустили шатл-бас: пасажири на ньому мали змогу добратися до центру Винник, а потім зробити пересадку до Львова в автобуси №5А чи №29 комунального маршруту за єдиним квитком. Відповідно винниківчани платили за дві поїздки, як за одну, - 5 гривень. 

Громадські слухання в Винниках

"Було вирішено втілити таку схему: не розриваючи угоди із 36 маршрутом, паралельно організувати шатл-бас. 

Ми знайшли винниківського водія і паркомісце для автобуса. 

Курсує він з 6:30 до 21:00 і підвозить пасажирів з нижньої частини Винник до центру, і пасажир може пересісти за тим же квитком на автобус до Львова й навпаки", - розповів міський голова Винник Володимир Квурт.

На громадських обговореннях  ешканці Винник готові були відмовитись від шатл-басу за умови збільшення кількості машин і впорядкування графіку руху маршруту №36.

"Сьогодні перед нами стояло питання, що вибрати - шатл-бас чи 36 маршрутку. Ми думаємо, що краще підсилити 36-ий. Чому? По-перше, це пересадки. Вони бувають доволі конфліктними, коли водії одного автобуса відмовляються визнавати пересадковий квиток без штампа з іншого автобуса. І ще це затратно по часу. Друге - якість перевезень. Має бути жорсткий контроль, бо зараз 36-ий їздить дуже погано", - розповів винниківчанин Анатолій Петрушевич.

Люди також скаржились, що доїхати зі Львова у Винники найпроблемніше у вечірній час. Вони не можуть відвідувати практично ніяких культурних подій, бо мусять поспішати на маршрутку.

"Прошу вас звернути увагу не лише на фізичну та економічну сторону проблеми, а й на емоційну. Ми фактично відрізані від культурного життя Львова, ми не можемо нормально піти в театр, піти на презентацію книжки. Особливо молодь, бо вона приречена потім на добирання в болоті, в снігу, на стояння на морозі в очікуванні маршрутки. 

Це добре, що ви пробуєте знайти вихід, але шатл-бас - це все-таки напівміра, бо доїжджати сюди і тут ще 20 хвилин чекати на пересадку - незручно. А той 36-ий маршрут у нас вже викликає просто ненависть. Їздить без графіку, це як автобус-примара. Проблема не в самому маршруті, він конче потрібний, але проблема в перевізнику", - розповіла мешканка Винників.

Однак, за словами керівника Управління транспорту Львівської міської ради Олега Партики, Львів зараз не має вільних малих автобусів для істотного поповнення рухомого складу маршруту №36. Тому шатл-бас вирішили залишити.

"Оцей варіант шатл-басу є оптимальним зараз, бо в АТП-1 фізично зараз немає автобусів малих. У 2019 році вже стартує електронний квиток. Готові взяти до уваги ваші пропозиції і далі з ними працювати", - сказав Олег Партика.

Громадські слухання в Винниках

За словами міського голови Винник Володимира Квурта, сучасні громадські перевезення - це радше не бізнес, а соціальна організація, яка робить робочу силу мобільною, і кожному мешканцю стає доступним будь-який куточок міста за одну ціну.

"Ще важливим є питання гідності кожного пасажира.  Держава гарантує пільговикам, зокрема пенсіонерам безкоштовний проїзд. Але зараз вони фактично їздять безкоштовно лише у комунальному транспорті.
Люди відчувають приниження, коли реалізовують своє право на безоплатний проїзд. Я прихильник адресної допомоги, щоб людина отримала кошти - нехай на пару поїздок в день, але гідно змогла оплатити проїзд і їхати без принижень. Комфортне і зручне транспортне сполучення зі Львовом - не бажання чиновників, а право мешканців міста", - наголосив Володимир Квурт.

В результаті двогодинного спілкування присутні дійшли спільної думки, а саме:

  • Винники не відмовлятимуться від маршруту №36 і всі учасники слухань шукатимуть можливість залучення перевізника з достатньою кількістю автобусів для організації якісної роботи маршруту;
  • шатл-бас й надалі працюватиме по напрацьованому графіку, з дорученням спробувати узгодити його графік з графіками маршрутів №5а і №29, а також розмістити інформацію про рух автобуса на зупинках громадського транспорту;
  • провести додаткові переговори з представниками АПТ-1, Львівської міськради і приватного підпоиємця-перевізника 102 маршруту Дмитровичі-Львів та Миклашів-Львів, який готовий запустити два автобуси за додатковим графіком;
  • управління транспорту і зв’язку ЛМР має розглянути можливість продовження маршруту №18 і №27 до Винник;
  • на сайті Винниківської міськради розмістити номер телефону, на який мешканці матимуть змогу скеровувати всю інформацію щодо порушень і недопрацювань для швидкого реагування з боку влади Винник та Львова.

Наступна зустріч з питаннь транспортного сполучення попередньо відбудеться 27-29 січня о 19:00 у КЦ «Дозвілля».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ