Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Вступники на бюджет мають виконати вимоги до зарахування

Вступники до закладів вищої освіти на бакалаврат, які отримали рекомендацію про зарахування на бюджет, мають виконати вимоги до зарахування.

Вступники мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) чи Дія. Підпису або особисто в закладі освіти. Про це зазначили на порталі Освіта.

Також виконання вимог до зарахування передбачає подання вступником військово-облікового документа (у військовозобов’язаних та резервістів – це військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а у призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці).

Підставою для зарахування особи на навчання є підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладення договору (контракту) про навчання в закладі вищої освіти між закладом освіти та вступником.

У разі якщо вступник є неповнолітнім, контракт підписують батьки або законні представники абітурієнта.

Договір (контракт) про навчання може бути укладений дистанційно з накладанням кваліфікованих електронних підписів, зокрема шляхом акцептування публічної оферти.

Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та які знаходяться на ній, можуть виконати вимоги до зарахування та укласти договір про навчання в закладі вищої освіти впродовж трьох місяців після початку навчання.

Відсутність договору про навчання чи невиконання вимог до зарахування не перешкоджає включенню таких осіб до наказу про зарахування.

Після виконання вступником вимог статус електронної заяви вступника змінюється на «Включено до наказу (навчання за державним (регіональним) замовленням)», статус його інших заяв автоматично змінюється на «Деактивовано (у зв’язку із зарахуванням на навчання за державним (регіональним) замовленням)».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ