Як наголошують у ЛМКП «Львівводоканал», від вчасної оплати споживачів за отримані послуги залежить наявність води у домівках.
«Дякуємо нашим споживачам, які зараз знаходять можливість оплатити свої платіжки за воду. За будь-яких умов наші фахівці працюють над забезпеченням водопостачання та водовідведення нашого міста. Але ми вкотре наголошуємо, що від оплат залежить наявність води у домівках», - повідомляють у Львівводоканалі.
На підприємстві розуміють, що в умовах відсутності електропостачання не всі сервіси з оплати працюють справно, тож нагадують, що є багато альтернативних способів оплати, повідомляє ЛМР.
Якщо світло вимкнули, але працює інтернет, то оплатити можна:
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- за допомогою електронної системи приймання платежів
EasyPay: https://easypay.ua/ua/catalog/utility/lvov/vodokanal-lvov
- за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram»:
Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot
Якщо зникло світло та інтернет, то можна:
- знайти будь-яке працююче відділенні банку або платіжні термінали;
- сплатити через поштові відділення.