Слухай онлайн
Cуспільство

За результатами моніторингу, у лютому найнайкраще працювало ЛКП «Листопадове»

За результатами моніторигну, який здійснюють за роботою комунальних підприємств департаменти економічної політики та житлового господарства та інфраструктури, у лютому найкраще працювало ЛКП «Листопадове» Франківського району. Його роботу оцінено у 4 бали з 54. По 42 бали набрали ЛКП «Старий Сихів» Сихівського району, ЛКП «Сокільницьке» Франківського району та ЛКП «Рясне-403» Шевченківського району. Замикає п’ятірку ЛКП «Затишне» Франківського району з 41 балом, -- повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
<meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type" /> <meta content="Word.Document" name="ProgId" /> <meta content="Microsoft Word 11" name="Generator" /> <meta content="Microsoft Word 11" name="Originator" /> <link href="file:///C:DOCUME~1userLOCALS~1Tempmsohtml11clip_filelist.xml" rel="File-List" /><!--[if gte mso 9]><xml> Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 </xml><xml> </xml> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> Нагадаємо, що під час моніторингу ЛКП до уваги беруть рівень оплати мешканців за житлово-комунальні послуги, фінансово-господарський стан ЛКП (збитковість, прибутковість), заборгованість з виплати заробітної плати. Перевіряють також витоки води з водопровідних мереж, проплату за послуги аварійної служби, забезпечення своєчасного вивезення сміття, стан газонів та покіс трави, справність ліфтового господарства, санітарний стан під’їздів, освітлення під’їздів, технічний стан сходових кліток у житлових будинках, наявність графіків миття сходових кліток та інших оголошень для мешканців, стан дворових дощоприймачів та трапів, проведення толоки, кількість виявленого самовільного будівництва, невчасно виконані звернення, кількість скарг на роботу львівських підприємств.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...