Доходи Укрпошти за всіма показниками операційної діяльності зросли в середньому на 30%. Про це стало відомо під час брифінгу в. о. генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського та Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна. Повідомила прес-служба Укрпошти.
“Перетворення в акціонерне товариство — це інструмент створення сучасної прозорої системи корпоративного управління, який дасть змогу забезпечити довгострокові стратегічні плани та залучити міжнародну допомогу для розвитку компанії. Процес був проведений у рекордно короткі терміни — протягом 8 місяців. Я підтримую ініціативи Укрпошти і мені приємно працювати з професійною фаховою командою. Наступний етап — створення наглядової ради, яка має працювати якісно, чесно, прозоро та ефективно. Потрібно, щоб до наглядової ради ввійшли компетентні і незаангажовані люди. Головне, щоб у нас були прозорі й рівні правила для всіх гравців ринку поштово-логістичних послуг в Україні і динамічний розвиток ринку. Конкуренція має базуватися на прозорих правилах гри, а не адмістративних важелях. Ми прагнемо підвищення рівня послуг для громадян і покращення умов роботи працівників пошти”,— відзначив Володимир Омелян.
“В Україні не працюють процеси, а працюють люди. Я з цього почав зміни в Укрпошті. Люди мають персонально відповідати за свій напрямок роботи. Тому ми залучили професійний менеджмент, провели відкриті відбори на посади регіональних директорів, навчили 13 тисяч працівників”,— сказав Ігор Смілянський.
Вперше за останні 5 років в Укрпошті придбано 70 нових авто для внутрішніх та магістральних маршрутів, 8 500 комп’ютерів. Це дозволило менеджменту компанії значно покращити показники операційної діяльності.
“Нам складно працювати, але ми будемо робити реформу, вкладати кошти в інфраструктуру і змінювати сервіс. Зараз темпи росту по посилкам становлять 33%, міжнародним відправленням — 34,5%, платежам — 22,2%. Нам потрібні такі темпи росту, щоб продовжувати зміни. Що ще потрібно для успіху — це зміна культури компанії і ми це продовжимо робити”,— відзначив Ігор Смілянський.
Серед перемог нової команди очільник Укрпошти назвав оновлення продуктового ряду послуг — “Укрпошта Стандарт”, “Укрпошта Експрес”, запуск нових продуктів, зокрема “SmartBox”. Обсяги експрес-пересилань з початку 2017 року зросли більше ніж в 10 разів.