Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі

Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
Залізничники обурені ставленням пасажирів до чистоти платформ та майна магістралі
1/5
Залізничники щотижня вимушені прибирати пасажирські платформи та територію поряд з ними через несвідомих пасажирів приміських електропоїздів, які не вважають за потрібне викидати сміття у смітник - інформують у прес-центрі "Укрзалізниці".

Засмічення вже досягає таких масштабів, що незрозуміло чи приємно самим пасажирам створювати навколо себе такий безлад. 

Тільки за минулий тиждень силами працівників Одеської дирекції залізничних перевезень, а саме станцій: Одеса-Головна, Одеса-Товарна, Одеса-Пересип, Одеса-Сортувальна, Одеса-Східна, Одеса-Застава І та відновного поїзда станції Одеса-Товарна працівники зібрали та вивезли 122 мішки сміття. 

Нагадаємо, що завдання залізничників – забезпечення процесу перевезень, а враження які по собі залишають забруднені платформи та електрички формується також через недбалість та байдужість самих пасажирів. 

Не потрібно їхати за кордон та захоплюватися чистотою довкола. Жодні ремонти/прибирання умов не покращать ситуацію, якщо ставитися до майна залізниці, як до чужого. Кожному пасажиру потрібно вже зараз, починаючи з себе, продемонструвати культуру поведінки та дбайливо ставитись до оточуючого середовища та людей.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ