Сьогодні, 17 грудня, відбулась зустріч заступника Міністра освіти і науки України Єгора Стадного з представниками закладів фахової передвищої освіти щодо основних засад трансформації системи вищої освіти. Про це інформує прес-служба Львівської ОДА.
Захід відбувся за участі заступника голови Львівської обласної державної адміністрації Івана Собка та заступника голови Львівської обласної ради Юрія Гудими.
«Питань, які турбують освітян, є дуже багато. Під час останнього візиту на Львівщину Міністр освіти та науки України Ганна Новосад зустрічалась із керівниками відділів освіти міст країни, де коротко інформувала про розвиток освіти та закцентувала увагу на викликах, змінах, які очікують усіх нас», - наголосив Іван Собко.
Окрім того, заступник голови повідомив присутніх: «Цього року, як і попереднього, ми докладаємо усіх необхідних від нас зусиль, щоб, перш за все, виплатити заробітну плату на всіх рівнях бюджетникам, які працюють на Львівщині. Львівська область однією із перших затвердила обласний бюджет. Можна стверджувати про те, що освіта у 2020 році матиме преференції розвитку. Відтак, для Львівської області передбачені кошти на закупівлю школяриків та капітальні видатки».
У межах заходу представники закладів фахової передвищої освіти змогли поставити заступнику Міністра запитання, які найбільше їх турбували.
Зі свого боку, Єгор Стадний наголосив присутнім на важливості утримання закладів освіти у належному стані у зв’язку із трагедією, яка сталась в одеському коледжі.
Також заступник Міністра освіти і науки України поінформував учасників зустрічі про основні засади трансформації системи вищої освіти.
«Зараз буде підходити дедлайн, коли частина коледжів повинна стати закладами вищої середньої освіти. Інша частина залишиться коледжами. У Міністерстві зараз напрацьовується закон, який буде об’єднувати заклади професійно-технічної освіти, заклади фахової перед вищої освіти в одній системі професійної освіти», - повідомив Єгор Стадний.
Урядовець наголошує, що головною проблемою частини коледжів є те, що довгий час частина закладів працювали не на випуск фахівця на ринок праці, а на те, щоб цей випускник ішов навчатися на бакалавра.
«Звертати увагу на ринок праці – основна наша теза. І тим закладам, які сконцентровані на цьому – немає про що переживати», - резюмував заступник Міністра.