Сьогодні, 10 вересня, під час прес-конференції у Львівському прес-клубі виконавчий директор ЛОГО КВУ Оксана Дащаківська розповіла, що за підрахунками експертів, активно використовують зовнішню політичну рекламу у Львові лише чотири кандидати – це Ігор Васюник (ВО «Батьківщина»), Дмитро Добродомов (УДАР), Богдан Хруставчук (Партія регіонів) та Михайло Хміль (опонент Добродомова на в.о. № 115 від ВО «Батьківщина»).
За підрахунками експертів згідно з даними, які вони отримали від рекламних фірм, Ігор Васюник витратив наразі рекордну суму коштів на політичну рекламу на вулицях Львова - 405 тис. грн.
Дмитро Добродомов - 57 тис. грн, а от його опонент від об’єднаної опозиції Михало Хміль потратив лише 20 тис. грн на свою рекламу на біл-бордах.
Регіонал Богдан Хруставчук, який змагається за депутатський мандат у Залізничному окрузі зі "свободівкою" Іриною Фаріон, за підрахунками КВУ, вже витратив 51 тис. грн.
Додамо, що у відповідь на це прес-служба офіційно заявила, що iнформація про витрати на рекламу І. Васюника перебільшена. На сьогодні з виборчого фонду кандидата в народні депутати Ігоря Васюника за розміщення та друк зовнішньої реклами заплачено 91 615 грн. Це вчетверо менше, ніж було заявлено представником ЛОГО КВУ.
У свою чергу в коментарі Гал-інфо Оксана Дащаківська поснила, що опрелюднені дані не враховували вартості виготовлення самих плакатів, а мова йшла лише про рекламну площу та її оренду.
"Це прекрасно, що діяльність та моніторинг КВУ підштовхує кандидатів у народні депутати до публічності у політиці і змушує їх говорити про свої витрати на рекламну кампанію", - зазначила Оксана Дащаківська.
Фото - Гал-інфо.