Сьогодні, 1 серпня, завершили демонтувати величезну рекламу, яка закривала майже усю будівлю Будинку профспілок на проспекті Шевченка у Львові. Банер рекламував одну пивну марку, і це створювало скандал: міський голова Львова бореться із алкоголем , а в цей час величезна реклама висить у самому центрі.
Місяць тому у коментарі ЗМІ директор КП «Адміністративно-технічне управління» ЛМР Інна Свистун зазначила, що 1 липня у рекламодавця закінчився дозвіл на розміщення реклами, то ж її мали демонтувати. Однак, робити це почали тільки учора, 31 липня.
Водночас, за словами голови Об’єднання профспілок Львівщини Романа Дацка, реклама була для профспілкової організації джерелом коштів, які йшли на ремонт самого будинку. Тепер, через відсутність дозволу, її демонтовують, і надходжень не буде.
«Наша будівля має близько ста років, - розповів Роман Дацко в коментарі журналісту Гал-інфо. – І ремонт її робили дуже давно. У нас дах був в аварійному стані, вікна прогнили. За що нам робити ремонт? Допомагає лише реклама, яку розміщуємо на фасаді. Вона і недоліки наші прикриває. З попередньої реклами обстежили будівлю. Виявляється, що її обробляли слюдою, яка є тільки на Уралі. Почали вікна нові встановлювати. Міська влада повинна зрозуміти, що нам потрібна ця реклама, щоб мати гроші на ремонт.
Водночас Андрій Садовий каже, що розуміє нас. Але його заступник Василь Косів не хоче, щоб на нашій будівлі була реклама. А ми ж громадська організація. Рекламу пива ми повісили, коли ще мали дозвіл, в кінці 20 чисел червня. А тепер зняли згідно контракту з рекламодавцем. Я говорив Андрію Івановичу, що я б ніколи в житті тут реклами пива не вішав. І голих баб чи презервативів рекламувати ніколи не буду. Але дайте нам дозвіл, щоб ми заробили собі на ремонт. Я ж цією реклами плачу всі податки і в міський бюджет також».
Зауважимо, що за законом, органи місцевого самоврядування не втручаються у зміст рекламних повідомлень, до їх компетенції належить видача дозволів на розміщення самої конструкції. В разі закінчення дії дозволу на розміщення конструкції рекламодавця попереджають, що протягом п’ятнадцяти днів він повинен демонтувати рекламу. Якщо ж цього не трапилося, підприємцю надходить уже припис із вимогою: демонтуйте рекламу протягом 15 днів, інакше демонтуємо самі вашим коштом.