Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Сучасний трамвай від львівського «Електрону» уже возить пасажирів. Фото

Новий трамвай виробництва львівського заводу «Електрон» виїхав на вулиці Львова і учора, 24 серпня, перевіз перших пасажирів. Проїхатися львівським дивом техніки можна на маршруті 9а, який сполучає центр міста із залізничним вокзалом.

Електрон T5L64 — український п'ятисекційний шестивісний односторонній повністю низькопідлоговий трамвай для колії шириною 1000 мм. Виготовлений у Львові спільним підприємством «Електротранс», заснованим ПАТ «Концерн-Електрон»таTransTec Vetschau GmbH(Німеччина). Є першим 100% низькопідлоговим трамваєм, виготовленим в Україні.

Вагон має понижений рівень вібрації та шуму, автоматичні системи змащення реборд коліс на кривих ділянках для збільшення терміну служби колії, автоматичні пристрої-дозатори подавання піску на рейки при пробуксовуванні та гальмуванні, вбудовану систему діагностики оперативного контролю роботи всіх вузлів і систем вагону, асинхронні тягові електродвигуни. У режимі гальмування передбачена можливість рекуперації електроенергії в контактну мережу (економія електроенергії становить до 40%). Передбачена можливість встановлення кондиціонерів салону (кондиціонер робочого місця водія входить в базову комплектацію)[1].

Кількість місць для сидіння — 58, максимальна пасажиромісткість трамвая — 250 пасажирів. В трамваї є місце, обладнане для перевезення інвалідів.

5 липня2012року завершився конкурс на виготовлення першого повністю низькопідлогового п'ятисерійного трамвая дляЛьвова, на якому переміг «Електротранс».[ Це стало передумовою початку виробництва вагонів. Очікується, що модель буде базовою і змінюватиметься в залежності від замовлення. Зокрема, передбачено виробництво також трисекційних (T3L44) та семисекційних (T7L86) вагонів], а також відповідних аналогів дляколії шириною 1524 мм(ТВ3L44, TB5L64, TB7L86). Вартість виготовлення першого екземпляра моделі T5L64 становила 11 мільйонів 910 тисяч гривень. За умовами тендеру, він мав бути зданий в експлуатацію до1 липня2013року.27 червнявідбулася урочиста презентація вагону за участі віце-прем'єр-міністра УкраїниОлександра Вілкулата Львівського міського головиАндрія Садового. З18 липнявагон проходив випробування і сертифікацію, після чого був переданий місту.

Наміри купувати такі вагони озвучила влада Євпаторії та Калінінграда(Росія).

Фото – Ярослав Тимчишин

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ