Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Транспортні слухання у Львові: влада далі хоче Е-квиток, перевізники не прийшли

Громадська ініціатива Lypneva провела 12 березня громадські слухання щодо доцільності підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті та необхідності введення електронного квитка у Львові. Начальник відділу громадського партнерства Львівської міської ради Юрій Лукашевський наголосив, що кожному перевізнику, котрий працює у Львові, були надісланні запрошення до участі в громадських слуханнях. В тому числі, він повідомив, що запрошення розсилало також міське управління транспорту. Однак жодного представника приватних перевізників на громадських слуханнях не було. На захід прийшов лише представник комунального підприємства АТП-1.

Представник Lypneva Дем’ян Данилюк показав громаді презентацію про громадський транспорт та тарифікацію перевезень у країнах Європи та інших країн світу. Однак в коментарі журналістам по завершенні він зауважив, що не впевнений, чи зрозуміли люди його презентацію, адже опісля було безліч запитань, відповіді на які і місти ла презентаці..

Основною темою громадських слухань стало впровадження електронного квитка. Нині кожна пересадка у Львові є платною, водії з неповагою ставляться до пільговиків, порушують маршрути та графіки, в конкуренції за пасажирів влаштовують «гонки. Натомість, стверджують ініціатори слухань, введення електронної системи розрахунку за проїзд дозволить якісно покращити перевезення, адже водії почнуть займатися виключно покладеними на них обов’язками – перевезенням пасажирів.

В. о. начальника управління транспорту Львівської міської ради Олег Засадний пояснив, що управління транспорту сьогодні немає важелів впливу на перевізників, окрім як розірвати угоду про надання послуг перевезення. Однак, немає черги тих перевізників, хто прийшов би зі своїм транспортом. В першу чергу така ситуація склалася через непрозорість бізнесу, адже достеменно невідомо, скільки саме грошей збирають водії за одну робочу зміну. Е-квиток дозволить вивести з тіні прибутки перевізників.

Нагадаємо, наприкінці 2012 міський голова Андрій Садовий, розповів, що рішення про створення підприємства з обслуговування електронного квитка блокує депутатський корпус, хоч вся необхідна документація щодо цього проекту готова.

«Ми зіпсували свій імідж перед інвесторами - оцією тяганиною. Я б сказав, своїм галицьким підходом до ведення справ», - сказав начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Кіраль. Він також зауважив, що перевізники уже «нарешті згодні» на введення електронного квитка. «Вони зрозуміли, що ніяк не можуть проконтролювати водіїв та дізнатися, скільки грошей ті кладуть собі у власну кишеню» - сказав він.

Після жвавого обговорення громадськість проголосувала проти підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті та за встановлення електронної системи розрахунку за проїзд. Підняття тарифів можливе лише з покращенням якості обслуговування та закупівлею нових автобусів для здійснення перевезень.

Фото, текст - Сергій Бобра.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ