Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Туристи з Черкаської області мали тур Львів - Закарпаття - Львів: змокли і змерзли

Замість обіцяного туру Львів - Закарпаття - Львів група туристів опинились в дитячому таборі, без опалення та їжі. Про це розповіла Наталія Янішевська, що разом з іншими мешканцями міста Звенигородки Черкаської області потрапила в скрутну ситуацію через тур-оператора "Палітра-тур".

"Ми домовились про тур Львів - Закарпатя - Львів з туристичним оператором "Палітра-тур". Нам обіцяли екскурсії по замках, а також прогулянки в містах Мукачево, Берегово, Ченадієво. Також у вартість туру входила ночівля в 2-3 місних номерах та сніданок. Натомість своїх обов’язків туристичний оператор не виконав. В автобусі нам не забезпечили місць і довелось сідати там, де було вільно. Замість готелю нас привезли в дитячий табір, де було дерев'яні будиночки на 8 місць. В них навіть не було опалення", - розповідає Наталія Янішевська.

 Перебувши цілий день під дощем, їхня група з 23 осіб навіть не мала змоги зігрітись та переодягнутись. "Побачивши умови, в яких ми мали ночувати, почали вимагати везти нас до Львова. Натомість представник тур-фірми відмовила нам. Пізніше вона навіть відмовилась з нами їхати далі. У Львів ми повертались без неї. Тут нам також мали забронювати готель, однак і він виявився хостелом. Що цікаво, туристична фірма сплатила лише бронювання", - зазначила Янішевська.

Також вона додала, що тепер вони намагаються повернути свої гроші, однак туроператор, за словами туристки,  не визнає своєї провини в неналежній організації туру.

Тим часом керівник туристичної фірми "Палітра-тур" Олена Дірич розповіла журналісту Гал-Інфо, що вони не заперечують ситуації, котра склалась з групою із Звенигородки. "Дійсно вийшла прикра ситуація з готелем. В нас був договір з готелем "Зачарована долина", власник котрого нас запевнив, що в них є достатньо вільних номерів. Однак він нас підвів. Цей готель виявився дитячим табором. Тепер представники "Зачарованої долини" не відповідають на наші дзвінки. Ми не забули про наших клієнтів, тож тепер впроваджкємо індивідуальний підхід до кожної туристичної групи. За можливості ми повернемо їм кошти за зіпсований відпочинок", - розповіла Олена Дірич.

Щодо невідповідності заброньованих в автобусі місць Олена Дірич зазначила, що ситуація склалась передусім через впертість однієї з груп, котра першою зайшла в автобус зайнявши чужі місця. "Вони відмовились пересідати на заброньовані для них місця, тому виникла непередбачувана ситуація з місцями в автобусі", - розповіла керівник тур-фірми.

Також вона повідомила, що про хостел в Львові клієнти були повідомлені. "Ми повністю оплатили цей хостел для цієї групи. Про те, що це саме хостел, вони були попереджені завчасно", - наголосила Олена Дірич.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ