Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

У Львові майже всі перевізники опинилися на нелегальному становищі

«Більшість перевізників Львова нині працюють не в правовому полі. З 2007 року вони не мають договорів або термін дії цих договорів вже закінчився», - про це сьогодні, 15 березня, заявив Президент Асоціації «Львівський пасажирський транспорт» Роман Лобода.

Зокрема, Роман Лобода пояснив: попри те, що начебто ніщо не заважає проводити конкурси, однак останній такий конкурс був оголошений ще в листопаді торік «завис» в повітрі. Водночас законодавство забороняє укладати договори без конкурсу.

(Нагадаємо, що термін дії договору з перевізником 5 років, за 3 місяці до його закінчення має бути оголошений конкурс, з переможцем якого і укладається новий договір).

Ситуація у Львові тепер така, що 11 квітня цього року закінчиться термін дії останніх легітимних договорів. У 60 перевізників із 74 такі договори вже не чинні. Вони працюють на основі старих продовжених договорів, а це заборонено законом.

Натомість представники виконавчої влади Львова кажуть, що на цей момент не можуть оголосити новий конкурс чи завершити старий, оскільки не впорядкована транспортна мережа Львова. «Є потреба переглянути транспортну мережу, бо з’являються нові види транспорту, зокрема, великі автобуси. Після цього проведемо конкурс і підпишемо договори», – наголосив представник виконавчої влади. Отож, до 30 квітня влада обіцяє затвердити транспортну мережу, на сьогодні працює комісія по її розробці, головою якої є заступник міського голови.

«Тільки ідіот може змінювати більше як 20% маршрутної мережі», - так вважає представник «Політехніки». На його думку, транспортна мережа Львова є оптимальною для міста, бо наприклад, не можна пускати по центру великі машини, вони можуть пошкодити старовинні будівлі.

Приватні перевізники ж акцентують увагу на тому, що їм потрібні прозорі правила гри. А теперішню ситуацію інтерпретують так : «У договорі є два пункти. Перший – міська рада права, другий – якщо міська рада не права, то дивись пункт перший». Тобто, перевізники зацікавлені якнайскоріше підписати договори про співпрацю, щоб запобігти сваволі з боку влади.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ