Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

У Львові за підтримки ЛМР триває колапс на одній з магістральних вулиць

У Львові вже третій тиждень триває транспортний колапс на одній з ключових магістралей міста - вулиці Василя Стуса, який спричинило рішення чиновників ЛМР.

Нагадаємо, 31 жовтня 2023 року комісія з безпеки дорожнього руху Львівської міської ради ухвалила рішення про реорганізацію схеми руху вулицями Кубійовича та Кубанській. Дане рішення було ухвалене після звернення до КБДР "товариства автолюбителів" з вулиці Тютюнника під керівництвом Сергія Левицького та відомої львівської адвокатеси Галини Янко.

Затор на вулиці Стуса
Затор на вулиці Стуса
1/1

У своєму зверненні ініціатори заявили, що без відповідних змін руху мешканці з вулиці Тютюнників не можуть спокійно везти дітей в школу. (Зазначимо, до прикладу школа №28 розташована на початку вулиці Тютюнників, а школа №27 в межах 3-7 хвилин пішої доступності, - ред.).

У Львові прикрились дітьми й розвернули рух по одній з важливих вулиць

11 квітня 2024 року рішення КБДР було реалізоване. Відповідно до нього в автомобілів, які їдуть вулицею Василя Стуса в сторону центру пропала можливість через вулиці Кубійовича - Тютюнників - Самійленка виїхати на вулицю Зелену. Що одразу спричинило величезні затори на самій вулиці Стуса і викликало затримки не лише для приватних автомобілів, але й громадського транспорту. Трамваї №4 та №8 в ранковий час пік отримали затримки руху від 5 до 7 і більше хвилин. Що згодом, після громадського обурення підтвердили і у Львівській міській раді. Також в редакції Гал-інфо є дані, які підтверджують, що зміни руху на Кубійовича викликали додаткові затори й на вулиці Стрийській в сторону центру, куди змістилась частина автопотоку.

1/1

Обурення львів'ян викликало реакцію заступника Львівського міського голови Андрія Москаленка, який 24 квітня заявив, що впровадження цього рішення виникло багато дискусій, чи саме це рішення дає той ефект, за який голосували члени комісії з безпеки дорожнього руху. І що проїзд вулицями Стуса та Снопківською значно ускладнився.

"Завершується тестовий період впровадження цього рішення. В пʼятницю буде заслухано дані щодо трафіку.  Відповідно і прийнято рішення - як далі функціонуватиме проїзд", - зазначив Андрій Москаленко.

В п'ятницю в ЛМР дійсно зібралась так звана робоча група з даного питання. Під час якої були підтверджені дані стосовно затримок в русі транспорту, однак як заявили чиновники затримки на Стуса допомогли розвантажити площу Митну, якою нагадаємо на роботу добирається зокрема мер Львова Андрій Садовий. Та порадили львів'янам, які не хочуть стояти в заторах .... пересідати на велосипеди.

"Я вважаю що таке рішення правильне. Я розумію, що багатьом водіям це не подобається. Але є альтернативні способи, як можна переміщатися в місті, в тому числі велосипедом, громадським транспортом і так далі. Для чого витрачати свій час стоячи в заторах?", - зазначив керівник відділу транспортного планування та моделювання ЛКП «Львівавтодор» Роман Зубачик.

Рішення залиши в силі і вирішили спостерігати за ситуацією далі (може саме розсмокчеться, - ред.).

То хто ж причетний до колапсу внаслідок якого страждають не лише автолюбителі Львова, але й громадяни які дослухались до чиновників з площі Ринок і пересіли на електротранспорт, який нагадаємо стоячи в заторах спалює дорогоцінні кіловати електроенергії намарно.

Склад КБДР, який голосував за закоркування вулиці Стуса у Львові:

1/2

А тим часом зважаючи на бездіяльність чиновників Львівської міської ради, львів'янин Олександр Панчишин зареєстрував петицію з вимогою розблокування вулиці Стуса. Долучитись до її підписання можна за покликанням.

1/1

За інформацією Гал-інфо, в ЛМР не планують повертати можливість руху приватних автомобілів вулицею Кубійовича в сторону центру. І вирішили впровадити виділену смугу для трамваїв по вулиці Стуса. Дане рішення можливо прискорить рух трамваїв, однак однозначно ще більше збільшить затор автомобілів в сторону вулиці Липова Алея. Отже, на питанні руху транспорту та зокрема екології в даному районі можна поставити жирну крапку.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ