Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Диспетчерська служба „Львівтеплоенерго” працюватиме цілодобово

Диспетчерська служба працюватиме цілодобово, в оперативному режимі, тримаючи під контролем кожен будинок, до якого ЛМКП «Львівтеплоенерго» подає тепло і оперативно реагуватиме на звернення мешканців у святкові вихідні - повідомляє прес-служба Львівської міської ради.


У листопаді в середньому щодня було13 дзвінків щодо проблем з опаленням та 9 щодо гарячого водопостачання. У грудні їх кількість зменшилася - приблизно 5 дзвінків щодо опалення та 2 з приводу гарячого водопостачання. Диспетчери ЛМКП «Львівтеплоенерго» роз’яснюють мешканцям причини проблемної ситуації, яка в них склалася, вказують шляхи вирішення. Аварійна бригада ЛМКП «Львівтеплоенерго» виїздить на місця аварій та ліквідовує проблемні місця на шляху теплоносія від джерела теплопостачання до будинку (на теплотрасах, бойлерних, підвалах будинків). Зазвичай, основна причина поганого забезпеченням мешканців м. Львова теплом - незадовільний технічний стан внутрішньобудинкових систем опалення і гарячого водопостачання. Впливає на подачу опалення поганий стан будинків (вибиті вікна, через які іде втрата тепла, не утеплені підвали, дахи). За словами працівників «Львівтеплоенерго» вдаючись до самовільних дій, мешканці припускаються грубих помилок, які ще більше погіршують роботу внутрішніх систем опалення, приводять до виникнення аварійних ситуацій, а також – до збільшення оплати за послуги з опалення.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ