Богдан Піх – знана постать на Львівщині та на теренах Західної України. Саме йому виборці Турківщини вже неодноразово делегували повноваження захищати їхні інтереси у Львівській обласній раді. Дієва громадська і професійна позиція Богдана Піха щораз переконують мешканців району у правильності свого вибору. На місцевих виборах 2015 року Богдан Піх приєднався до партії «Наш край», яка об’єднала реальних господарників, людей, які на ділі довели, що можуть брати на себе відповідальність за великі колективи, потужні підприємства, розвиток громад і регіонів. Повідомила прес-служба "Нашого краю".
Про першого галичанина, який очолив найстарішу залізницю України, розповідати можна довго, адже це людина з досвідом, зі своєю непохитною позицією, справжній трудоголік і патріот України та її сталевих магістралей.
Народився Богдан Петрович 17 березня 1955 року в селі Твіржа Мостиського району Львівської області у робітничій сім’ї. У рідному селі закінчив середню школу, а разом із тим добре опанував і “позакласну” сільську науку – навчився працювати на землі, з кіньми, з косою, ходити за плугом… Після школи, у 1972 році, 17-літнім юнаком Богдан Піх приїхав до Львова і без настанов та підказок прийняв перше доросле самостійне рішення – обрав собі професію залізничника. З того часу ось уже понад 40 років життя Богдана Петровича нерозривно пов’язані зі Львівською залізницею.
Нелегким, певно, був його професійний шлях від молодого фахівця до досвідченого керівника. Та він постійно гартував у собі дух залізничника, тож дисципліна, витримка, вміння акумулювати сили і заряджатися енергією від прогресивних ідей допомагають долати труднощі й проблеми. Незалежність України Богдан Піх зустрів на посаді заступника начальника вантажної служби. Тоді залізниця переживала дуже складний період – різко падали обсяги перевезень, виникла проблема збереження кадрів тощо.
У серпні 1994 року Богдана Петровича призначили на посаду першого заступника начальника Львівської залізниці, яку тоді очолював Георгій Кірпа, а вже у 2000 році Богдан Піх змінив його на головній керівній посаді магістралі. Георгій Миколайович невдовзі очолив Укрзалізницю та Міністерство транспорту. Команда однодумців зуміла якісно реалізувати нову модель розвитку галузі. Богдан Петрович не зізнається, що було найважчим у ті часи. Каже, усе запам’яталося, усе було особливим. Залізниця постійно покращувала свої показники, вийшла на стабільний ритм нарощення обсягів роботи, покращення культури виробництва, приділяла серйозну увагу питанням соціального захисту як трудового колективу, так і ветеранів транспорту. Все це відбувалося й відбувається за безпосередньої участі начальника Львівської залізниці.
Люди, які розуміються у тонкощах роботи залізниці і знають Богдана Піха як кваліфікованого керівника, талановитого організатора, не сумніваються, що поставлені завдання буде виконано вчасно та якісно. Адже секрет професійного успіху в Богдана Петровича простий – насамперед у поставленому завданні треба розібратися самому, знайти та проаналізувати шляхи виконання. Далі – організувати систему і забезпечити належний рівень контролю, аж поки не переконаєшся, що система працює як годинник. Відтоді вона сама примусить усіх чітко виконувати належне. Справжні залізничники – це люди із залізною виконавською дисципліною. Саме такі цінності, таке ставлення до роботи є підґрунтям до розвитку і стабільного прогресу, Саме вони об’єднують справжніх виробничників, людей праці, трударів, які спільно вирішили свої сили, знання і вміння інвестувати у «Наш край» — партію сильних лідерів і працьовитих господарників.
А у Богдана Піха рік від року позаду залишалися сходинки посадової драбини, він набирався досвіду і вмінь, постійно вчився не лише виконувати роботу залізничника, але й нести нелегкий тягар керівника. Так, був вимогливим, але лише щодо справи, другом; але без панібратства, а головне – у бурхливому морі життєвих перипетій завжди пам’ятав про свій найперший обов’язок людини і громадянина – черпав сили з віри у Бога, а натхнення – з віри в Україну, у рідну землю, у рідний край.
Особливою частиною життя Богдана Петровича стала громадська діяльність. Будучи депутатом Львівської обласної ради від Турківського району у 1998 – 2002 роках, активно долучився до таких важливих для району проектів як газифікація Турківського району, ремонт доріг, шкіл, реконструкція Турківської центральної районної лікарні, працевлаштування молоді, надання допомоги храмам та церковним громадам, належне транспортне обслуговування підприємств регіону, першочергове виділення вагонів для перевезення вантажів, зокрема лісоматеріалів, забезпечення вугіллям медичних та освітніх закладів району на час опалювального сезону та багато іншого.
Все це, звичайно, заклало тоді серйозні підвалини для довіри з боку громади, тому ні для кого не стала несподіванкою і друга каденція в депутати обласної ради від Турківщини. Уже знайомими стежками владних кабінетів пройшли важливі для району рішення, а прості люди і цілі громади сіл і містечок знову і знову приходили на зустріч зі своїм депутатом і несли прохання і звернення, які Богдан Петрович завжди намагався вирішити. Справ і проблем не бракує і сьогодні. Тож завдання, які Богдан Піх ставить перед собою як кандидат «Нашого краю» у депутати Львівської обласної ради від Турківського району, полягають у збереженні та покращенні транспортної інфраструктури регіону, сприянні розвиткові туристичної привабливості району, що дасть змогу зменшити рівень безробіття та залучити інвестиції, створенні належних умов для транспортного обслуговування усіх верств населення у найвіддаленіших куточках району.
Особливий пріоритет — забезпечення нових робочих місць за рахунок розширення інфраструктури, створення нових підприємств, запровадження нових виробництв із використанням сировини, якою багатий район, зокрема пошук шляхів збуту м’яо-молочної продукції. Усе це у свою чергу дасть змогу завантажити роботою транспортні напрямки, зокрема Львів – Ужгород, і дозволить зберегти кадровий потенціал регіону. Звичайно, сподіватися на зусилля однієї людини у виконанні цих завдань – не реально. Тому і сподівається кандидат і його виборці на спільну роботу тих господарників, яких об’єднала партія “Наш край». У планах команди – спільно напрацьовувати тактику дій, озвучувати проблемні питання на всіх рівнях і послідовно домагатися їх вирішення. І в цьому принципи продуктивної роботи Львівської залізниці і досвід її керівника Богдана Піха зможуть забезпечити ефективне розв’язання проблем громади та регіону в цілому. Бо ж бути дійсно успішним керівником – це талант, який дається не кожному. Адже не кожен може тонко відчувати віяння часу, потреби людей, настрої колективу. До снаги це лише сильному і мудрому, яким, безперечно, є Богдан Піх.