Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Хто і що буде робити у Львівській міській раді

Цьогорічна виборча кампанія дозволила не мати передвиборчої програми, кандидати в депутати на обіцянки не скупі і дають їх не тільки у письмовій, але й усній формі.

Василь Павлюк (ВО «Свобода»):

«Ми маємо чітку розроблену програму, від курсу якої не відхиляємося. Цієї каденції ми в міській раді мали тільки дев’ять депутатів, а це не дає можливості нормально працювати. Тобто ти можеш говорити, можеш пропонувати, але все це залишиться не почутим. Тому необхідно найперше – це сформувати більшість в міській раді. Сьогодні на все потрібні гроші і злагоджена позиція депутатського корпусу. Наша позиція – це створити муніципальний банк, адже в такому випадку кошти, які обертатимуться у Львові, будуть залишатися тут і це дало б можливість фінансувати та кредитувати будівництво муніципального житла і ремонти доріг і будинків тощо.

Інше ж питання – це міське БТІ, адже від обласного БТІ ми за чотири роки так і не змогли добитися відповіді, що громада міста сьогодні має. Отож, потрібна більшість в раді, яка має інформувати громаду про такі речі. Далі слід створити економічну раду міста при тій більшості. До неї мають увійти досить серйозні бізнесмени, представники громадських об’єднань, які не представлені в депутатському корпусі, але впливають на життя міста. Рада повинна сформувати план стратегії розвитку міста».

Василь Барилюк («Сильна Україна»):

«Жодну проблему міста не можна вирішити без грошей. Але треба чітко визначитися із тим, що розвивати. Звісно ж, питання транспорту найбільше турбує громадян. Вирішення одне – необхідно менше транспорту, але цей транспорт повинен бути більшого розміру. Наприклад, якщо розробити програму комунального транспорту, то кошти, які при цьому будуть ми будемо заробляти, йтимуть у скарбницю міста. Просто новообраному депутату треба пам’ятати одну із заповідей – не вкради!».

Олег Мацех («Громадянська позиція»):

«Наша політична сила підтримує програму появи приватних ЖЕКів. Мешканців не потрібно ні до чого примушувати, вони самі повинні вирішити, чи потрібні їм ЖЕКи такі, як вони є тепер, чи ні. Стосовно ж транспорту та екології, то я ці питання навіть не розрізняю, адже це пов’язані речі.

Для того, щоб покращилася екологічна ситуація в місті слід забрати із центральної частини приватний транспорт, який нині найчастіше паркують на тротуарах, а львів’янам не лишається місця, щоб пройти вулицею. Натомість необхідно забезпечити місто електротранспортом та облаштувати велоінфраструктуру.

Але ключовим все ж залишається розвиток підприємництва та забезпечення гідної заробітної плати мешканцям міста, щоб вони відчули себе захищеними. Звичайно, в раді повинне бути об’єднання сил, але навколо інтересів, а не навколо принципів».

Віталій Загайний (УРП «Собор»):

«Насправді можливості депутатів досить обмежені. Сьогодні необхідно подолати корумпованість влади. Для того, щоб це зробити, потрібно розбудовувати мережу загальнодоступних універсальних послуг».

Орест Шейка («Фронт змін»):

«Сьогодні важливим є питання туризму, адже це, фактично, візитка Львова. Але не слід перебільшувати значення надходжень від туристичної галузі, бо збагачується тільки кафе та ресторани, а не громада Львова. Львів має інфекційну хворобу металопластикових вікон і з цим тепер боротися, щоб історична частина міста зберігала свій первинний вигляд».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ