Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На Львівщини відкрили ще одну новоформатну автозаправку БРСМ-Нафта

Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо
1/5
14 жовтня на Львівщині поблизу села Сапошин відкрили оновлену автозаправну станцію “БРСМ-Нафта”. Як все відбулось та які покращена втілила у життя паливна компанія — про це та інше дізнались журналісти Гал-інфо.

Урочисте відкриття розпочалось зі служби, опісля священник освятив територію АЗК та подарував керівництву автозаправної станції ікону. Далі відбулось урочисте перерізання стрічки. А вітальні слова прозвучали під час дегустації червоних та білих італійських вин, які можна придбати у міні-маркеті на АЗК.

Серед організаторів заходу був і регіональний керівник мережі Ігор Третяк. У коментарі для Гал-інфо він розповів, що у Львівській області вже не перший рік поспіль працюють півтора десятка АЗК. Але на цьому компанія не зупинятиметься, тому вже зараз будують плани щодо реконструкції інших існуючих станцій та відкриття нових. Адже, як відомо, стратегією розширення автозаправної мережі ʺБРСМ-Нафтаʺ є реінвестування прибутку у відкриття нових і модернізацію діючих комплексів. Це дає можливість компанії підтримувати ціни на всі різновиди пального на доступному для споживачів рівні.

“Сьогодні на Львівщині мережа ʺБРСМ-Нафтаʺ нараховує 15 автозаправних станцій. Зокрема, ми є на всіх прикордонних переходах: Рава-Руська, Краківець тощо. Поблизу Львова — на кільцевій та безпосередньо у самому місті. Також водії можуть заправити свої автівки у нас, якщо їдуть дорогою Київ-Чоп, зокрема, і поблизу населених пунктів Ясенів (Бродівськом район), Дідилів (Кам'янко-Бузький районі), Новий Милятин (Буськ район), Сколе (Сколівський район).

Як розповіли в компанії, під час реконструкції на територію АЗК додали експрес-колонку. Вона стане в нагоді великим рейсовим автобусам, для яких кожна хвилина на вагу золота. “Для всіх інших ми встановили сучасні ледпанелі, які полегшать водіям логістику на території автозаправки. Враховуючи відгуки наших клієнтів, можна сказати, що вони позитивно сприйняли зміну кольорової гами на стильну жовто-гарячу з елементами чорногоʺ - пояснив Ігор Третяк.

Ще однією перевагою стала наявність у продажі на автозаправному комплексі “AdBlue”. За словами Ігоря Третяка  “На АЗК БРСМ-Нафта є рішення для дизельних авто, що перетворює шкідливі оксиди азоту у нешкідливі азот і воду. Це реагент ADBlue® – водний розчин технічної чистої сечовини 32,5% у демінералізованій воді 67,5%. Він нейтралізує вихлопні гази, сприяючи досягненню екологічних нормативів EURO4-EURO5”.

Окрім того, що водії можуть заправити машини, так вони і самі можуть підкріпитись.  Наприклад, щойно приготованим бургером зі соковитим курячим м’ясом чи хот-догом з молочною сосискою тощо. А доповнить обід ароматна свіжозмелена кава. Більш того, відтепер усі клієнти АЗК можуть зручно розміститись у фуд-зоні, аби з комфортом насолодитись перекусом. А за потреби у вільному доступі є вбиральня.

Варто зауважити, що родзинкою асортименту міні-маркету на АЗК ʺБРСМ-Нафтаʺ є окремий стенд з італійськими винами на будь-який смак. Це алкогольні напої власного імпорту з самого серця Італії — з Тоскани.

Також на честь відкриття новоформатної АЗК для всіх клієнтів провели розіграш знижок на пальне. Тож, кожен гість заправки, окрім дегустації білих та червоних вин, отримав гарантований бонус.

До того ж, як з’ясувалось, у мережі заправок БРСМ-Нафта діє система лояльності. “Ми зацікавлені у збереженні лояльності кожного клієнта. Мобільний додаток PLUS для пристроїв на Android та iOS допомагає нашим клієнтам значно заощаджувати на пальному та покупках у маркетах при АЗК ʺБРСМ-Нафтаʺ. Програма лояльності ТМ ʺБРСМ-Нафтаʺ — PLUS — дає змогу її учасникам отримувати реальні фіксовані знижки на пальне у грошовому еквіваленті”, — розповів директор департаменту маркетингу Олександр Мельничук.  Та підсумовуючи додав:

“Клієнт – персона №1 в автозаправній мережі БРСМ-Нафта. Саме його побажання і критика формують стратегію нашого розвитку. Настрій клієнта і ʺздоров’яʺ його автомобілю після відвідування наших АЗК – головні турботи нашого персоналу і менеджменту”.

Довідка компанії:

Мережа автозаправних комплексів БРСМ-Нафта була заснована в 1992 році. Сьогодні - це 159 сучасних АЗК розташованих по всій території України. Засновником і власником ТМ ʺБРСМ-Нафтаʺ є український підприємець - Андрій Біба.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ