Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Я успішний, бо не п’ю і не курю

Невблаганна статистика свідчить - Україна вимирає, і не останню роль у цьому відіграють шкідливі звички. Україна посідає одне з перших місць у світі за вживанням алкоголю серед дітей та молоді. З року в рік ситуація погіршується. Не діє програма профілактики дитячого алкоголізму. А рекламні кампанії переконують: для «стильного, веселого, безтурботного життя» необхідна алкогольно-тютюнова продукція.

Необхідні рішучі заходи, в тому числі і законодавчі. Народні депутати від Всеукраїнського об'єднання «Свобода» Ірина Сех, Олексій Кайда, Анатолій Вітів та Ігор Янків зареєстрували законопроект про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу», у якій саме йдеться про рекламу алкогольних і тютюнових виробів та пов'язаних із ними торгових марок, про спонсорування теле-, радіопередач із використанням таких торгових марок. Законопроектом передбачено посилити механізм державного управління і контролю за алкогольною рекламною діяльністю в Україні.

Хочеться сподіватися, що цей потрібний законопроект таки буде підтриманий Верховною Радою. Хоча й важко віриться, як регіоналівсько-комуністична більшість, яка має власні бізнесові інтереси у сфері виробництва алкоголю та тютюнових виробів, погодиться проголосувати всупереч власним кишеньковим інтересам – на користь українських національних інтересів. Депутати від ПР і КПУ та дешеві зрадники-«тушки», які послідовно обмежують сферу функціонування української мови, без жодних докорів сумління роблять подарунки Москві у вигляді Харківських угод, дивують польських парламентарів, закликаючи їх звинуватити саме українців у Волинській трагедії – можливо, хоч у цьому, неполітичному, але не менш важливому для українського майбутнього питанні, поведуть себе при голосуванні принаймні як люди, а не так, як завжди…

Але окрім державного рівня, за наше майбутнє з цим антиукраїнським алкогольно-тютюновим лобі потрібно боротися і на місцевому рівні. І це не тільки обмеження часу та місць продажу шкідливої для здоров’я продукції.

Нікому, особливо молодим людям, не подобається вислуховувати нотації про те, що можна і що не можна. Тому потрібне пропагування серед молоді здорового способу життя у вигляді зрозумілої соціальної реклами. Зображення відомих, успішних людей (як загальнодержавного рівня, так і місцевих лідерів), які б зверталися до молоді: «Я досягнув багато в житті, тому що не курю (не п’ю, не вживаю наркотики)». Позитивний приклад, приклад життєвого успіху без залежності від шкідливих звичок краще сприйматиметься молоддю, і проведення такої соціальної реклами цілком можливе заходами органів місцевого самоврядування різного рівня.

Лише такими, скоординованими зусиллями на законодавчому рівні та рівні місцевого самоврядування, можна змінити на краще життя українців. І для цього нам потрібне одне – максимальне наповнення органів місцевого самоврядування та державної влади якнайбільшою кількістю патріотів України та Нації, які будуть дбати про українські національні інтереси, захищати права та свободи українців.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ