У відділ «Гаряча лінія міста» Львівської міської ради протягом 2011 року надійшло 154 205 усних звернень громадян, одержаних телефоном.
. З загальної кількості – 23 тис 132 звернення стосувалися аварійних ситуацій:
- аварії на інженерних мережах:
- електропостачання – 617 звернення;
- водопостачання, каналізація – 1 383 звернення;
- гарячого водопостачання, теплопостачання – 64 звернень;
- газопостачання – 66 звернень;
- витоки води – 1 098 звернень;
- питань вуличного освітлення – 302 звернення;
- несправність ліфтів – 1 695 звернень;
- транспортні питання – 871 звернень;
- питання житлового господарства – 15 108 звернень;
- питання благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) – 1 499 звернень;
- з інших питань ( несанкціоновану торгівлю, продаж алкоголю у нічний час,на неробочерадіо у квартирі, що голосно звучить музика) – 429 звернення.
Порівняно з 2010 роком відбулось збільшення кількості звернень щодо:
- несправностей ліфтів на 18%;
- транспортні питання на 70%;
Спостерігається зменшення кількості звернень порівняно з 2010 роком щодо:
- гарячого водопостачання, теплопостачання на 65%;
- газопостачання - 30%;
- витоків води - 20%;
- питань вуличного освітлення на 34%;
- питань благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) на 26%;
«У 2011 році було впроваджено у роботу модуль обробки дзвінків та ліній на Інформаційній довідці. Завдяки модулю обробки дзвінків та ліній з’явилась можливість у реальному часі вести моніторинг дзвінків, що прийняті, не прийняті та знаходяться в черзі, також формувати звіт по кількості прийнятих та втрачених дзвінках за будь-який період», - розповіла керівник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.