Слухай онлайн
Cуспільство

154 205 усних звернень від громадян торік надійшло на «гарячу» лінію Львова

У відділ «Гаряча лінія міста» Львівської міської ради протягом 2011 року надійшло 154 205 усних звернень громадян, одержаних телефоном.

. З загальної кількості – 23 тис 132 звернення стосувалися аварійних ситуацій:

- аварії на інженерних мережах:

- електропостачання – 617 звернення;

- водопостачання, каналізація – 1 383 звернення;

- гарячого водопостачання, теплопостачання – 64 звернень;

- газопостачання – 66 звернень;

- витоки води – 1 098 звернень;

- питань вуличного освітлення – 302 звернення;

- несправність ліфтів – 1 695 звернень;

- транспортні питання – 871 звернень;

- питання житлового господарства – 15 108 звернень;

- питання благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) – 1 499 звернень;

- з інших питань ( несанкціоновану торгівлю, продаж алкоголю у нічний час,на неробочерадіо у квартирі, що голосно звучить музика) – 429 звернення.

Порівняно з 2010 роком відбулось збільшення кількості звернень щодо:

- несправностей ліфтів на 18%;

- транспортні питання на 70%;

Спостерігається зменшення кількості звернень порівняно з 2010 роком щодо:

- гарячого водопостачання, теплопостачання на 65%;

- газопостачання - 30%;

- витоків води - 20%;

- питань вуличного освітлення на 34%;

- питань благоустрою (незадовільний стан доріг, порушення термінів вивезення побутових відходів та інше) на 26%;

«У 2011 році було впроваджено у роботу модуль обробки дзвінків та ліній на Інформаційній довідці. Завдяки модулю обробки дзвінків та ліній з’явилась можливість у реальному часі вести моніторинг дзвінків, що прийняті, не прийняті та знаходяться в черзі, також формувати звіт по кількості прийнятих та втрачених дзвінках за будь-який період», - розповіла керівник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...