Ви написали оригінальне й унікальне резюме, ідеально підготувалися до співбесіди, проодумали та відрепетирували відповіді на різноманітні запитання HR-менеджера, адже робота вам дуже потрібна.
Що ще зробити, аби збільшити шанси на успіх? Спеціалісти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна підготували 4 поради, як збільшити свої шанси на отримання роботи.
Напишіть правильний заголовок/тему листа. Це найпомітніший рядок у резюме, від нього залежить — полетять ваші шанси у кошик або вам вдасться пройти у наступний етап. Не варто писати у темі «Резюме» або «Резюме такого-то – ім’я та прізвище» — з таким же успіхом можна відправити документ зовсім без заголовка. Краще буде його зробити відповідно до запиту роботодавця. Наприклад, відомий ресторан відкрив вакансію кухаря-кондитера. Якщо у вас є невеликий досвід кондитера, хоча переважно ви працювали у холодному цеху, вкажіть у резюме «Кухар (у тому числі — кондитер)». Такий заголовок — «прапорець» для роботодавця, що профіль пошукача відповідає його вимогам.
Вкажіть, що готові до тестового завдання. Навіть якщо роботодавець взагалі не використовує таку практику, готовність кандидата поборотися за посаду може викликати симпатію. Для роботодавця важлива зацікавленість пошукача у роботі: часто успішним може стати кандидат більш мотивований, при інших рівних або навіть при бракові кваліфікації.
Опустіть планку зарплати на 10% — це непоганий спосіб привернути додаткову увагу роботодавця. Наприклад, якщо у вакансіях на посаду помічника керівника зазвичай вказується зарплата від 8 до 15 тисяч гривень, у супровідному листі напишіть — від 7 до 12 тисяч. Але при цьому одразу ж зміцніть свої позиції: перерахуйте усі навички та вкажіть вміння, наведіть приклади досягнень. Проте у гонитві за бажаною посадою не надто занижуйте цифри — у роботодавця може скластися хибне враження щодо рівня вашої некомпетентності.
Згадайте в супровідному листі якийсь свій недолік, але незначний. Таким чином можна зіграти на ефекті контрасту: зазвичай усі намагаються показати себе в найбільш вигідному світлі, і ці старання призводять до зворотного ефекту — пошукач виглядає неправдоподібно хорошим, і рівень довіри до нього знижується. Однак недолік повинен бути не дуже суттєвим. Наприклад, «я — перфекціоніст і намагаюся навіть невеликий нюанс зробити ідеально».
Ці прийоми не вимагають великої підготовчої роботи і не передбачають довготривалих часових витрат, при цьому зростає ймовірність серйозно зацікавити роботодавця.