Ви давно і плідно працюєте. Або недавно знайшли роботу якщо не мрії, то ту, що на даному етапі влаштовує вас на всі сто. І у першому, і в другому випадку HR-менеджери все одно радять переглядати вакансії з вашої спеціальності. Навіщо? Читайте про це у матеріалі Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
Ринок непередбачуваний, і цілком можливо, що скоро на вас чекають пошуки роботи. Ви напишете резюме, і раптом виявиться, що як фахівець ви морально застаріли: не володієте англійською достатньою мірою, не знаєте необхідних комп'ютерних програм, не проходили курсів підвищення кваліфікації. Особливо це актуально для співробітників, що кілька років засиділися на одній посаді. Так для чого ж моніторити роботу зі своєї спеціальності?
Ви зможете: 1.Скласти базовий набір навичок і умінь, щоб і далі відповідати своїй посаді. Якщо шукати роботу доведеться завтра, то у ваших руках буде більше інструментів.2.Оцінити себе, чесно відповівши собі на запитання: «Хто я – рядовий співробітник, хороший фахівець, дорогий профі?» 3. Залежно від відповіді можна зорієнтуватися, яких навичок і досвіду не вистачає, щоб претендувати на кращі і більш високооплачувані вакансії.4. Намітити шляхи професійного розвитку. Якщо сьогодні ви – сценарист, а хочете стати шеф-редактором або продюсером проектів, перегляньте вакансії у галузі, що цікавить, і визначте, які навички і досвід роблять вас більш конкурентоспроможним, а чому ще потрібно навчитися.5. Врешті-решт моніторинг вакансій може дати вам додаткові аргументи, якщо ви плануєте говорити з роботодавцем, наприклад, про підвищення заробітної плати. Зазвичай, крім вимог, у вакансії вказують і орієнтовний рівень зарплати. Таким чином, ви можете тримати руку на пульсі, знаючи, яка ваша вартість на ринку. Особливо це актуально для тих, хто обіймає одну і ту ж посаду у одній і тій же компанії кілька років поспіль.
Так, моніторинг вакансій забере у вас певний час, і якоюсь мірою простіше орієнтуватися по факту: втратив роботу – шукай іншу. Але стати більш оплачуваним фахівцем за тиждень не вийде: досвід потрібно накопичувати, знання – отримувати, навички – відпрацьовувати на практиці. І перший до цього крок – знати свою власну цінність і затребуваність на ринку праці.